Quote from Guest on 26 June 2012, 06:14Ibland går det för snabbt när man kommenterar och det blir inte alls vad man tänkt. Men jag hittar inte hur man kan ta bort sin egen kommentar.
Fubeat hjälp gav ingen ledtråd.
Hjälp snälla.
Janne
Ibland går det för snabbt när man kommenterar och det blir inte alls vad man tänkt. Men jag hittar inte hur man kan ta bort sin egen kommentar.
Fubeat hjälp gav ingen ledtråd.
Hjälp snälla.
Janne
Quote from Camilla Höög on 26 June 2012, 06:24En kommentar till vad? Någon annans träningspass, ditt träningspass, en blogg eller menar du ett inlägg i en diskussion?
En kommentar till vad? Någon annans träningspass, ditt träningspass, en blogg eller menar du ett inlägg i en diskussion?
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 06:39Till någon annans träningspass.
Till någon annans träningspass.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 06:44Du kan be den personen som tränat att ta bort din kommentar till passet.
Du kan be den personen som tränat att ta bort din kommentar till passet.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 07:43Mikael, jo jag har tänkt på det alternativet. Men hur gör man det?
Jag har sett att jag kan redigera mitt träningspass och ta bort det ( då försvinner kommentarerna antar jag). Men jag ha rinte kommit på hur jag kan ta bort en kommentar, inte ens min ege
Mikael, jo jag har tänkt på det alternativet. Men hur gör man det?
Jag har sett att jag kan redigera mitt träningspass och ta bort det ( då försvinner kommentarerna antar jag). Men jag ha rinte kommit på hur jag kan ta bort en kommentar, inte ens min ege
Quote from Elias Engqvist on 26 June 2012, 08:31Vad är problemet? Om du nu sett att du kan redigera din kommentar, gör det då och rätta det som blev fel - eller om du ångrat dig helt, ändra hela texten till en önskan om att den ska tas bort.
Vad är problemet? Om du nu sett att du kan redigera din kommentar, gör det då och rätta det som blev fel - eller om du ångrat dig helt, ändra hela texten till en önskan om att den ska tas bort.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 08:35Christer, jag skrev att jag kan redigera träningspasset som sådant, inte kommentarerna. Men du eller någon annan får gärna beskriva hur man redigerar kommentarerna.
Christer, jag skrev att jag kan redigera träningspasset som sådant, inte kommentarerna. Men du eller någon annan får gärna beskriva hur man redigerar kommentarerna.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 08:37Christer om jag kommentera på en av dina tränings pass, kan inte jag ändra vad jag har skrev eller ta bort den.
för en vecka sen skulle jag ändra en kommentar innan jag klickade på spara, men på iphone är det en ok knapp som ligger under delete. jag kli
Christer om jag kommentera på en av dina tränings pass, kan inte jag ändra vad jag har skrev eller ta bort den.
för en vecka sen skulle jag ändra en kommentar innan jag klickade på spara, men på iphone är det en ok knapp som ligger under delete. jag kli
Quote from Elias Engqvist on 26 June 2012, 09:03Aha, nu missuppfattade jag, sorry.
Aha, nu missuppfattade jag, sorry.
Quote from Camilla Höög on 26 June 2012, 09:11Om du vill ta bort en kommentar från ett av dina egna träningspass så klickar du på länken "Radera kommentaren" som står precis under kommentaren.
Om du vill ta bort en kommentar från ett av dina egna träningspass så klickar du på länken "Radera kommentaren" som står precis under kommentaren.