Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 13:37Det kan räcka att trycka en gång...
Det kan räcka att trycka en gång...
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 13:41Hur ofta får du flera inlägg postade om du bara trycker EN gång?
Hur ofta får du flera inlägg postade om du bara trycker EN gång?
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 13:46Har du aldrig varit med om det fenomenet? Har hänt mig, inte bara här utan även på andra diskussionsforum när någonting med den mottagande servern har hakat upp sig.
Har du aldrig varit med om det fenomenet? Har hänt mig, inte bara här utan även på andra diskussionsforum när någonting med den mottagande servern har hakat upp sig.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 14:00Nope, men blir jag otålig och trycker ännu en gång så blir det oftast två postningar.
Nope, men blir jag otålig och trycker ännu en gång så blir det oftast två postningar.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 14:06Ja, men det var inte det som jag syftade på.
Ja, men det var inte det som jag syftade på.
Quote from Camilla Höög on 26 June 2012, 14:39Jag har aldrig heller råkat ut för dubbelpostningar så länge jag själv inte har klickat flera gånger på knappen eller laddat om sidan. Hur det rent tekniskt skulle kunna inträffa på servern kan jag inte riktigt se om man inte har gjort allvarliga fel i ko
Jag har aldrig heller råkat ut för dubbelpostningar så länge jag själv inte har klickat flera gånger på knappen eller laddat om sidan. Hur det rent tekniskt skulle kunna inträffa på servern kan jag inte riktigt se om man inte har gjort allvarliga fel i ko
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 14:52De gånger jag dubbelpostar så är det som regel från mobiltelefonen. Jag och touch-screens är ingen bra kombination.
De gånger jag dubbelpostar så är det som regel från mobiltelefonen. Jag och touch-screens är ingen bra kombination.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 16:16Det är möjligt att jag har drömt ihop alltihop, men nog har jag bestämda minnen av att dubbelpostningar har uppkommit utan någon annan anledning än att "någonting hakar upp sig någonstans" på vägen från min dator till servern i fråga. Men om det är så att
Det är möjligt att jag har drömt ihop alltihop, men nog har jag bestämda minnen av att dubbelpostningar har uppkommit utan någon annan anledning än att "någonting hakar upp sig någonstans" på vägen från min dator till servern i fråga. Men om det är så att
Quote from Elias Engqvist on 26 June 2012, 16:36"Något hakar upp sig någonstans" låter inte som en bra teknisk förklaring!
"Något hakar upp sig någonstans" låter inte som en bra teknisk förklaring!
Quote from Camilla Höög on 26 June 2012, 16:47Typiskt beteende för användare när något går långsamt är att trycka igen eller trycka på reload. Det beteendet tenderar i att flera requester går till servern.
Typiskt beteende för användare när något går långsamt är att trycka igen eller trycka på reload. Det beteendet tenderar i att flera requester går till servern.