Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 16:03Kan inte se att någon del av klassikern kräver mer än pannben och att man klarar en längre promenad, en aktiv dag på stranden eller en dag i grön pist i närmaste skidbacke.
Frågan är väl vad man behöver för att komma runt på anständiga tider - vilket vä
Kan inte se att någon del av klassikern kräver mer än pannben och att man klarar en längre promenad, en aktiv dag på stranden eller en dag i grön pist i närmaste skidbacke.
Frågan är väl vad man behöver för att komma runt på anständiga tider - vilket vä
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 09:34Jag håller själv på att träna inför klassikern och har införskaffat ett par rullskidor. I söndags tog jag en runda på 3 mil, och på måndag morgon vaknade jag upp med vissa känningar i ryggen. Inte så konstigt, det var den längsta rundan hittills. Jag kan
Jag håller själv på att träna inför klassikern och har införskaffat ett par rullskidor. I söndags tog jag en runda på 3 mil, och på måndag morgon vaknade jag upp med vissa känningar i ryggen. Inte så konstigt, det var den längsta rundan hittills. Jag kan