Quote from Guest on 4 July 2010, 10:23Hej,
Har stukat foten och har bara tränat ett par pass sen Vätternrundan. Nu är jag jätteorolig för att jag har tappat allt för mycket kondition.
Hur mycket underhålls/alternativ träning behöver man göra för att inte tappa något i kondition? Räcker det m
Hej,
Har stukat foten och har bara tränat ett par pass sen Vätternrundan. Nu är jag jätteorolig för att jag har tappat allt för mycket kondition.
Hur mycket underhålls/alternativ träning behöver man göra för att inte tappa något i kondition? Räcker det m
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 10:33Kan du hitta en annan disciplin? Typ cykling?
Kan du hitta en annan disciplin? Typ cykling?
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 12:45Jag stukade foten igår:-( men testade att köra ett cykelpass, och det funkade:-). Visserligen tog jag det lugnt men ändå.
Om du inte testat så gör det.
Jag stukade foten igår:-( men testade att köra ett cykelpass, och det funkade:-). Visserligen tog jag det lugnt men ändå.
Om du inte testat så gör det.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 12:57Kroppen förändras knappast så fort som en del påstår, så länge vi pratar om veckor och man rör sig lite grann, om så i promenadtakt, så är det nog mest huvudet som glömmer hur det är att anstränga sig.
Kroppen förändras knappast så fort som en del påstår, så länge vi pratar om veckor och man rör sig lite grann, om så i promenadtakt, så är det nog mest huvudet som glömmer hur det är att anstränga sig.
Quote from Jonny Persson on 4 July 2010, 13:14Fredrik: Oavsett utgångsläge?
Fredrik: Oavsett utgångsläge?
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 13:25Jag tänkte faktiskt sticka ut på ett cykelpass idag, får se hur det känns. Kanske är det som ni säger att så länge jag inte bara ligger hemma på soffan så tappar man inte så mycket så snabbt.
Är mest löpningen jag är bekymrad över. Hade precis börjat känn
Jag tänkte faktiskt sticka ut på ett cykelpass idag, får se hur det känns. Kanske är det som ni säger att så länge jag inte bara ligger hemma på soffan så tappar man inte så mycket så snabbt.
Är mest löpningen jag är bekymrad över. Hade precis börjat känn
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 13:30Daniel, på den nivån tappar du inte så mycket om du rör på dig! Dessutom så sprang jag två veckor efter en rejäl stukning (jag och 190kg MC på en vrickad fot...). Försiktigt men jag sprang!
Nu i vintras totalpauserade jag från löpning i 6 veckor och jag
Daniel, på den nivån tappar du inte så mycket om du rör på dig! Dessutom så sprang jag två veckor efter en rejäl stukning (jag och 190kg MC på en vrickad fot...). Försiktigt men jag sprang!
Nu i vintras totalpauserade jag från löpning i 6 veckor och jag
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 13:34Kör på en hög kadens så blir inte belastningen på foten så hög!
Kör på en hög kadens så blir inte belastningen på foten så hög!
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 19:11Jag tackar för alla svar! Idag blev det en tur på racern och jag kände ingenting i foten 😀 Tror det kommer gå bra det här. Hejdar mig en vecka till sen ska jag prova jogga lite lätt och se hur det känns.
Jag tackar för alla svar! Idag blev det en tur på racern och jag kände ingenting i foten 😀 Tror det kommer gå bra det här. Hejdar mig en vecka till sen ska jag prova jogga lite lätt och se hur det känns.
Quote from Funbeat user on 4 July 2010, 19:18Efter en vecka börjar syreupptagningen sjunka.
Kondition är en färskvara.
Efter en vecka börjar syreupptagningen sjunka.
Kondition är en färskvara.