Quote from Funbeat user on 7 July 2014, 13:32Då har jag haft Giro-hjälmen i 2 månader. Igår tog jag av svettbanden för att tvätta dem för andra gången och ett av dem sprack i sömmen. Antingen dålig kvalitet eller jag som var för ovarsam. Så ett varningens tecken att vara lite varsamma när ni drar av
Då har jag haft Giro-hjälmen i 2 månader. Igår tog jag av svettbanden för att tvätta dem för andra gången och ett av dem sprack i sömmen. Antingen dålig kvalitet eller jag som var för ovarsam. Så ett varningens tecken att vara lite varsamma när ni drar av
Quote from Funbeat user on 12 July 2014, 12:24Förutom att den skulle sitta bra, ville jag att den skulle matcha träningscykeln. Så det blev en orange!
Var lite tveksam mot den starka färgen, men är numera glad att jag inte valde vit eller svart för att jag syns väldigt bra och från långt håll.
BI
Förutom att den skulle sitta bra, ville jag att den skulle matcha träningscykeln. Så det blev en orange!
Var lite tveksam mot den starka färgen, men är numera glad att jag inte valde vit eller svart för att jag syns väldigt bra och från långt håll.
BI
Quote from Funbeat user on 12 July 2014, 19:28Den kommande girohjälmen är jag sugen på, så snart den finns tillgänglig. Varför? Varför inte... 😉
http://velonews.competitor.com/2014/06/news/first-look-giro-synthe-semi-aero-road-helmet_333198
Den kommande girohjälmen är jag sugen på, så snart den finns tillgänglig. Varför? Varför inte... 😉
http://velonews.competitor.com/2014/06/news/first-look-giro-synthe-semi-aero-road-helmet_333198
Quote from Funbeat user on 17 July 2014, 11:17Valde efter passform och utseende. Sedan dess har jag hållit mig till Giro.
När det kommer till hjälmar så snåla inte. Där är jag beredd att lägga lite extra för att få något mycket bra.
Valde efter passform och utseende. Sedan dess har jag hållit mig till Giro.
När det kommer till hjälmar så snåla inte. Där är jag beredd att lägga lite extra för att få något mycket bra.
Quote from Funbeat user on 23 July 2014, 20:55Tungt huvud lätt hjälm.;)
Tungt huvud lätt hjälm.;)