Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur visa träningsrundor för andra …
You need to log in to create posts and topics.

Jag importerar mina träningsrundor från Garmin Connect till Funbeat via TCX-importen. Men mina rundor visas inte när jag söker bland rundor nära min hemstad. Vad gör jag för fel?

Samma problem här med, irreterande minst sagt...
Men jag hittade ett annat sätt att få upp rundor, zooma in på kartan över det område du söker rundor på och sedan klicka sök i detta område (eller vad det står på knappen), det har fungerat varje gång för m

Men mina fina rundor finns ju inte med. Bara andras tråkrundor. 😉

Gå in på Min träning / Mina rundor istället. När ni klickar på en runda kommer det upp en popup ruta med en direktlänk till rundan.

Jag kunde se dina rundor.
Gick jag in på din sida och sedan dina rundor, kommer jag automatiskt upp till dina!

EDIT: såg sent att någon annan hann före 😉

Sökfunktionen fungerar inte riktigt naturligt, så den går inte alltid att använda.
Använd istället zoomen så ser du dina rundor. De är synliga för alla.

Jag tar det igen. När jag klickar på länken Träningsrundor, finns inte mina rundor med. På min träning syns de, det vet jag. Jag gör något galet.

Avancerad, alla träningsformer, zooma?
Kunde inte se mina heller i "vanliga", vet inte om jag missat att koppla dem mot träningstyp.

Fliken träningsrundor är nog mest till för den som vill hitta nya rundor. Varför vill du se dina egna rundor där?

@Håkan

Om jag söker på alla typer av träning så kan jag se alla dina rundor! Du har inte lagt dem som cykelrundor!