Quote from Guest on 7 July 2010, 10:36Jag importerar mina träningsrundor från Garmin Connect till Funbeat via TCX-importen. Men mina rundor visas inte när jag söker bland rundor nära min hemstad. Vad gör jag för fel?
Jag importerar mina träningsrundor från Garmin Connect till Funbeat via TCX-importen. Men mina rundor visas inte när jag söker bland rundor nära min hemstad. Vad gör jag för fel?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 10:46Samma problem här med, irreterande minst sagt...
Men jag hittade ett annat sätt att få upp rundor, zooma in på kartan över det område du söker rundor på och sedan klicka sök i detta område (eller vad det står på knappen), det har fungerat varje gång för m
Samma problem här med, irreterande minst sagt...
Men jag hittade ett annat sätt att få upp rundor, zooma in på kartan över det område du söker rundor på och sedan klicka sök i detta område (eller vad det står på knappen), det har fungerat varje gång för m
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:58Men mina fina rundor finns ju inte med. Bara andras tråkrundor. 😉
Men mina fina rundor finns ju inte med. Bara andras tråkrundor. 😉
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 12:13Gå in på Min träning / Mina rundor istället. När ni klickar på en runda kommer det upp en popup ruta med en direktlänk till rundan.
Gå in på Min träning / Mina rundor istället. När ni klickar på en runda kommer det upp en popup ruta med en direktlänk till rundan.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 12:27Jag kunde se dina rundor.
Gick jag in på din sida och sedan dina rundor, kommer jag automatiskt upp till dina!EDIT: såg sent att någon annan hann före 😉
Jag kunde se dina rundor.
Gick jag in på din sida och sedan dina rundor, kommer jag automatiskt upp till dina!
EDIT: såg sent att någon annan hann före 😉
Quote from Camilla Höög on 7 July 2010, 12:37Sökfunktionen fungerar inte riktigt naturligt, så den går inte alltid att använda.
Använd istället zoomen så ser du dina rundor. De är synliga för alla.
Sökfunktionen fungerar inte riktigt naturligt, så den går inte alltid att använda.
Använd istället zoomen så ser du dina rundor. De är synliga för alla.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 12:51Jag tar det igen. När jag klickar på länken Träningsrundor, finns inte mina rundor med. På min träning syns de, det vet jag. Jag gör något galet.
Jag tar det igen. När jag klickar på länken Träningsrundor, finns inte mina rundor med. På min träning syns de, det vet jag. Jag gör något galet.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 13:01Avancerad, alla träningsformer, zooma?
Kunde inte se mina heller i "vanliga", vet inte om jag missat att koppla dem mot träningstyp.
Avancerad, alla träningsformer, zooma?
Kunde inte se mina heller i "vanliga", vet inte om jag missat att koppla dem mot träningstyp.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 13:04Fliken träningsrundor är nog mest till för den som vill hitta nya rundor. Varför vill du se dina egna rundor där?
Fliken träningsrundor är nog mest till för den som vill hitta nya rundor. Varför vill du se dina egna rundor där?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 13:16@Håkan
Om jag söker på alla typer av träning så kan jag se alla dina rundor! Du har inte lagt dem som cykelrundor!
@Håkan
Om jag söker på alla typer av träning så kan jag se alla dina rundor! Du har inte lagt dem som cykelrundor!