Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:08Tobias, jag vill att andra ska hur flitig jag varit!
Ska det inte räcka med att registrera sin träning som Cykling - landsväg under träningsfliken? Var annars knappar jag in att rundan gäller cykling?
BTW, jag ser också under fliken Avancerat och Alla t
Tobias, jag vill att andra ska hur flitig jag varit!
Ska det inte räcka med att registrera sin träning som Cykling - landsväg under träningsfliken? Var annars knappar jag in att rundan gäller cykling?
BTW, jag ser också under fliken Avancerat och Alla t
Quote from Lena O on 7 July 2010, 14:17Håkan: Går jag in på din träning och kalender ser jag allt vad du har gjort, Puls, höjdkurvor och en länk till rundan du har kört.
Håkan: Går jag in på din träning och kalender ser jag allt vad du har gjort, Puls, höjdkurvor och en länk till rundan du har kört.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:25Ok nu förstår jag vad du menar. Jag hittar inte heller dina rundor om jag går in på Träningsrundor. Däremot så ligger dom ju där om man går in på din sida. Det är samma sak för mig märkte jag.
Och hur duktig man är har ju inte att göra med vilka rundor
Ok nu förstår jag vad du menar. Jag hittar inte heller dina rundor om jag går in på Träningsrundor. Däremot så ligger dom ju där om man går in på din sida. Det är samma sak för mig märkte jag.
Och hur duktig man är har ju inte att göra med vilka rundor
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:27Men inte under Träningsrundor! Hur länkar jag mina rundor som cykling?
BILD:www.retrodata.com/funbeat.jpg
Men inte under Träningsrundor! Hur länkar jag mina rundor som cykling?
BILD:www.retrodata.com/funbeat.jpg
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:32Dem finns under träningsrundor, avancerad sökning, visa alla träningsrundor. Men inte under cykel!
Dem finns under träningsrundor, avancerad sökning, visa alla träningsrundor. Men inte under cykel!
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:32Dubbel
Dubbel
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 14:46http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=412668
Här är en av dina rundor!
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=412668
Här är en av dina rundor!
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 16:38Ok men vad är det som gör att rundan hamnar under fliken "populära träningstråk"?
Ok men vad är det som gör att rundan hamnar under fliken "populära träningstråk"?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 18:05Det kan jag inte svara på! Men det kan ha att göra med var man sparade rundan, t.ex om man sparade rundan som ett träningspass?
Edit ändrade lite.
Det kan jag inte svara på! Men det kan ha att göra med var man sparade rundan, t.ex om man sparade rundan som ett träningspass?
Edit ändrade lite.
Quote from Lena O on 7 July 2010, 20:09Den kanske bli populär om den körs av flera?
Den kanske bli populär om den körs av flera?