Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 21:08Ahhh, en lite misstolkning från min sida, trodde det rörde sig om söken på Gamin Connect.
söken här på Funbeat får jag inte heller till, har mailat dem och fått svaret att de känner till det och det skall fixas, tyvärr fick jag inte reda på när 🙁
Ahhh, en lite misstolkning från min sida, trodde det rörde sig om söken på Gamin Connect.
söken här på Funbeat får jag inte heller till, har mailat dem och fått svaret att de känner till det och det skall fixas, tyvärr fick jag inte reda på när 🙁
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 23:33Då så. Då är det något fel på Funbeat och inte mig, eller?
Då så. Då är det något fel på Funbeat och inte mig, eller?
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 08:51Fel och fel - rundan blir inte automatiskt populär för att du använt den en gång...
Men jag kan hålla med om att det är (eller var iaf senast jag kollade) lite otydligt hur rundorna hamnar där!
Fel och fel - rundan blir inte automatiskt populär för att du använt den en gång...
Men jag kan hålla med om att det är (eller var iaf senast jag kollade) lite otydligt hur rundorna hamnar där!
Quote from Lena O on 8 July 2010, 09:31"Fel och fel - rundan blir inte automatiskt populär för att du använt den en gång..." svar till vem?
"Fel och fel - rundan blir inte automatiskt populär för att du använt den en gång..." svar till vem?
Quote from Camilla Höög on 8 July 2010, 09:58Alla rundor hittas under fliken Träningsrundor->Avancerad sökning, men det är inte lätt att söka fram dem. Sökning på namnet funkar inte bra.
Min teori om populära träningsrundor är att tillräckligt många personer ska rapportera rundor på samma vägsträck
Alla rundor hittas under fliken Träningsrundor->Avancerad sökning, men det är inte lätt att söka fram dem. Sökning på namnet funkar inte bra.
Min teori om populära träningsrundor är att tillräckligt många personer ska rapportera rundor på samma vägsträck
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 09:58Svaret var till Håkan
Svaret var till Håkan
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 13:03-AT - Jag ser inte att det står någonstans att rundan måste vara populär eller så. Bara att ju mer poppis den är desto fler nyanser av blått. Jag trodde att alla rundor automatiskt kom dit.
Och det verkar som om de gör det bara att jag inte lyckas få dem
-AT - Jag ser inte att det står någonstans att rundan måste vara populär eller så. Bara att ju mer poppis den är desto fler nyanser av blått. Jag trodde att alla rundor automatiskt kom dit.
Och det verkar som om de gör det bara att jag inte lyckas få dem
Quote from Camilla Höög on 8 July 2010, 15:04Rundan måste nog läggas till via ett träningspass för att den ska få träningstyp. Annars blir det en generell runda utan typ.
Rundan måste nog läggas till via ett träningspass för att den ska få träningstyp. Annars blir det en generell runda utan typ.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 15:23Och det gör jag när jag importerar mina träningar från Garmin Connect till Funbeat via TCX-importen (eller vad den heter). Skumt.
Och det gör jag när jag importerar mina träningar från Garmin Connect till Funbeat via TCX-importen (eller vad den heter). Skumt.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 15:32Håkan: Den första fliken heter "populära träningstråk". Den andra "avancerad sökning". Därav frågan vad som krävs för att dom ska anses vara populära. Kan vara att någon annan kopierat den till sina rundor men det är det kanske bara Olle som vet.
Håkan: Den första fliken heter "populära träningstråk". Den andra "avancerad sökning". Därav frågan vad som krävs för att dom ska anses vara populära. Kan vara att någon annan kopierat den till sina rundor men det är det kanske bara Olle som vet.