Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 14:49Grattis!! Känslan efter en lyckad debut är svårslagen. Njut av den känslan
Grattis!! Känslan efter en lyckad debut är svårslagen. Njut av den känslan
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 15:41Grattis! Jättekul att det gick så bra. Njut!
Grattis! Jättekul att det gick så bra. Njut!
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 16:18Grattis!! Känslan efter första loppet är oslagbar! Bra jobbat!
Grattis!! Känslan efter första loppet är oslagbar! Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 21:19Grattis!
Visst är det en härlig känsla!
Kram,
Jenny
Grattis!
Visst är det en härlig känsla!
Kram,
Jenny
Quote from Bjarne Lewin on 14 May 2012, 09:26Grattis Mia! Grattis till ditt fina lopp! Grattis till att du fick en känsla som gav mersmak 😀
Grattis Mia! Grattis till ditt fina lopp! Grattis till att du fick en känsla som gav mersmak 😀
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 03:36Tack alla! Känslan av att ha gjort något som jag aldrig gjort tidigare är häftig och det sitter fortfarande i.
Nu ska jag dra på mig skorna, koppla hunden och ge mig i väg till stranden. Det kanske tom blir några meter utan skor också 😀
Tack alla! Känslan av att ha gjort något som jag aldrig gjort tidigare är häftig och det sitter fortfarande i.
Nu ska jag dra på mig skorna, koppla hunden och ge mig i väg till stranden. Det kanske tom blir några meter utan skor också 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:31Bra jobbat! 😀
Bra jobbat! 😀