Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:08Jer er også enig med Charlotta C, at lyklig uvitenhet er å foretrekke.
Det var fordi jeg satt og noterte opp noen rødviner jeg vil smake. Da slo det meg at jeg mulighvis bruker mer på dyr rødvin, en på sykkel. Og det er ikke bra. Om jeg skal velge mell
Jer er også enig med Charlotta C, at lyklig uvitenhet er å foretrekke.
Det var fordi jeg satt og noterte opp noen rødviner jeg vil smake. Da slo det meg at jeg mulighvis bruker mer på dyr rødvin, en på sykkel. Og det er ikke bra. Om jeg skal velge mell
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:10Mattias Krantz: Vi er heller ikke kommet mer en 11 dager inn i det nye året.
Så mulighetene er ennu til stede.
Mattias Krantz: Vi er heller ikke kommet mer en 11 dager inn i det nye året.
Så mulighetene er ennu til stede.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:16Jag tror inte att du har riktigt koll på det.
Jag tror inte att du har riktigt koll på det.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:31Meg eller Matias?
Meg eller Matias?
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 15:44Jag har inte råd att räkna på det :-),, lite mindre än en säsong med räserbilen i alla fall
Jag har inte råd att räkna på det :-),, lite mindre än en säsong med räserbilen i alla fall
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:15Nej, det var någon som kved tidigare.
Nej, det var någon som kved tidigare.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:23Mitt nyårslöfte var att inte byta ut hybriden mot en CX innan trettonhelgen och det har jag hållit i alla fall... men snart så. 10 dagar på Mallis i april, etc. etc. Det blir nog inte helt gratis i år heller.
Mitt nyårslöfte var att inte byta ut hybriden mot en CX innan trettonhelgen och det har jag hållit i alla fall... men snart så. 10 dagar på Mallis i april, etc. etc. Det blir nog inte helt gratis i år heller.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 03:20Får se nu ...
Istället för tåg Oslo/Göteborg tor: 2000
...🙂
Får se nu ...
Istället för tåg Oslo/Göteborg tor: 2000
...
🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 12:06Få se ...
Cykel
däck
Skor
start
lite nya kläder etc
Ja över 10 000, men knappast i klass med somliga, och f ö förtränger jag sånt.
Få se ...
Cykel
däck
Skor
start
lite nya kläder etc
Ja över 10 000, men knappast i klass med somliga, och f ö förtränger jag sånt.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 15:23Ha inte dåligt samvete för investeringar i den egna hälsan! Jag mitt nöt köpte en fet laptop för 12000:- för ett år sen, känner nu att det hade varit roligare med en cykel. Man bränner inte mycket fett spelandes "Battlefield Bad Company 2"... Å vad är en
Ha inte dåligt samvete för investeringar i den egna hälsan! Jag mitt nöt köpte en fet laptop för 12000:- för ett år sen, känner nu att det hade varit roligare med en cykel. Man bränner inte mycket fett spelandes "Battlefield Bad Company 2"... Å vad är en