Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 16:30Bara några lakan på kringutrustning.
Sålde min bil till sambon så jag
ligger på plus inför den här cykelsäsongen.
🙂
Bara några lakan på kringutrustning.
Sålde min bil till sambon så jag
ligger på plus inför den här cykelsäsongen.
🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 22:36Få se nu... ny tempojonne, ny linjehoj, ny klubbdräkt, ny tempodräkt, ny tempokruka, nya skor, nya pedaler, 6 motionslopp, 13 tävlingslopp, 3 nya tuber, 4 nya kanttrådsdäck, ett tiotal slangar, nytt dischjul, träningsläger, 3 långhelger på tävlingar, lice
Få se nu... ny tempojonne, ny linjehoj, ny klubbdräkt, ny tempodräkt, ny tempokruka, nya skor, nya pedaler, 6 motionslopp, 13 tävlingslopp, 3 nya tuber, 4 nya kanttrådsdäck, ett tiotal slangar, nytt dischjul, träningsläger, 3 långhelger på tävlingar, lice
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 08:17Håller med Charlotta det inget att bry sig bara man mor bra av cykling
Håller med Charlotta det inget att bry sig bara man mor bra av cykling
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:23Daniel R: Dina cykelturer ger god ekonomi både för dig själv och för samhället!
Själv sparar jag ca 4000kr bilpendel-pengar, men spenderar tyvärr en smula mer en så på cykelprylar... Men jag njuter för varenda krona!
Daniel R: Dina cykelturer ger god ekonomi både för dig själv och för samhället!
Själv sparar jag ca 4000kr bilpendel-pengar, men spenderar tyvärr en smula mer en så på cykelprylar... Men jag njuter för varenda krona!
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 22:10Ja, Daniel, en och annan slant blir det också ... men vi måste ju hålla hjulen igång också. Det är samhällsekonomiskt det också.
Ja, Daniel, en och annan slant blir det också ... men vi måste ju hålla hjulen igång också. Det är samhällsekonomiskt det också.
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 22:17Två cyklar (MTB HT och begagnad tempo), cykelkläder, skor, hjälm, lite bra-å-ha-prylar... Vet inte riktigt den totala summan men värt varenda krona. 🙂
Två cyklar (MTB HT och begagnad tempo), cykelkläder, skor, hjälm, lite bra-å-ha-prylar... Vet inte riktigt den totala summan men värt varenda krona. 🙂
Quote from ellen olsson on 13 January 2011, 22:39Lite slang, kedja och annat. Eventuellt någon resa eller två också. Inget omotiverat.
Lite slang, kedja och annat. Eventuellt någon resa eller två också. Inget omotiverat.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 09:44När hösten kom blev det en ny MTB i lösdelar och för att det skulle vara lite rättvist fick racern sig ett nytt vevparti och styrstam. Så det har varit mycket cykelkul även under de mörka månaderna.
När hösten kom blev det en ny MTB i lösdelar och för att det skulle vara lite rättvist fick racern sig ett nytt vevparti och styrstam. Så det har varit mycket cykelkul även under de mörka månaderna.
Quote from Jonas Täng on 17 January 2011, 11:12Vill helst inte räkna efter, det blir för mycket. Sen fick jag ju en del grejor av försäkringsbolaget efter kraschen också: hjälm, jacka, glasögon, tajts, sadel... kostade en del men det fick jag alltså igen.
Vill helst inte räkna efter, det blir för mycket. Sen fick jag ju en del grejor av försäkringsbolaget efter kraschen också: hjälm, jacka, glasögon, tajts, sadel... kostade en del men det fick jag alltså igen.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 15:12Det var en ide.
Skal hente frem den gamle stål-raceren og bli nedkjørt i trafikken .....Kan laste inn Soft Crash med Nothing People på spilleren, og håpe det går bra 🙂
Det var en ide.
Skal hente frem den gamle stål-raceren og bli nedkjørt i trafikken .....
Kan laste inn Soft Crash med Nothing People på spilleren, og håpe det går bra 🙂