Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHva brukte du på sykkel i 2010 ?
You need to log in to create posts and topics.

Bara några lakan på kringutrustning.
Sålde min bil till sambon så jag
ligger på plus inför den här cykelsäsongen.
🙂

Få se nu... ny tempojonne, ny linjehoj, ny klubbdräkt, ny tempodräkt, ny tempokruka, nya skor, nya pedaler, 6 motionslopp, 13 tävlingslopp, 3 nya tuber, 4 nya kanttrådsdäck, ett tiotal slangar, nytt dischjul, träningsläger, 3 långhelger på tävlingar, lice

Håller med Charlotta det inget att bry sig bara man mor bra av cykling

Daniel R: Dina cykelturer ger god ekonomi både för dig själv och för samhället!

Själv sparar jag ca 4000kr bilpendel-pengar, men spenderar tyvärr en smula mer en så på cykelprylar... Men jag njuter för varenda krona!

Ja, Daniel, en och annan slant blir det också ... men vi måste ju hålla hjulen igång också. Det är samhällsekonomiskt det också.

Två cyklar (MTB HT och begagnad tempo), cykelkläder, skor, hjälm, lite bra-å-ha-prylar... Vet inte riktigt den totala summan men värt varenda krona. 🙂

Lite slang, kedja och annat. Eventuellt någon resa eller två också. Inget omotiverat.

När hösten kom blev det en ny MTB i lösdelar och för att det skulle vara lite rättvist fick racern sig ett nytt vevparti och styrstam. Så det har varit mycket cykelkul även under de mörka månaderna.

Vill helst inte räkna efter, det blir för mycket. Sen fick jag ju en del grejor av försäkringsbolaget efter kraschen också: hjälm, jacka, glasögon, tajts, sadel... kostade en del men det fick jag alltså igen.

Det var en ide.
Skal hente frem den gamle stål-raceren og bli nedkjørt i trafikken .....

Kan laste inn Soft Crash med Nothing People på spilleren, og håpe det går bra 🙂