Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 08:15Det ser ut som GBG, Regn!
Det ser ut som GBG, Regn!
Quote from Bengt Askerfelt on 13 March 2008, 08:24Bah, det är inte regn, det är morgondagg...se vilket otroligt ljus som speglar sig i de vackra mustiga löven för övrigt, vilken friskhet, vilka saltstänkta vindar ... (L) Göteborg (L)
Bah, det är inte regn, det är morgondagg...se vilket otroligt ljus som speglar sig i de vackra mustiga löven för övrigt, vilken friskhet, vilka saltstänkta vindar ... (L) Göteborg (L)
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 09:13Jag har pendlat en del 2*2mil med främst en hybrid, sen köpte jag en skroptracer att ha och träna på. Nu letar jag efter en ny racer.
Pendling till och från jobbet tycker jag det är bättre med en hybrid, om jag bara fick välja en cykel. Jag har pakethål
Jag har pendlat en del 2*2mil med främst en hybrid, sen köpte jag en skroptracer att ha och träna på. Nu letar jag efter en ny racer.
Pendling till och från jobbet tycker jag det är bättre med en hybrid, om jag bara fick välja en cykel. Jag har pakethål
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 09:34Just nu lutar jag nog åt ditt förslag, Anders. Dvs att skaffa en billig beg. räser för att se om jag gillar att cykla ute lika mycket som jag tror. Jag får i alla fall en riktigt landsvägs-ställning även om den kanske inte rullar lika lätt som en cykel fö
Just nu lutar jag nog åt ditt förslag, Anders. Dvs att skaffa en billig beg. räser för att se om jag gillar att cykla ute lika mycket som jag tror. Jag får i alla fall en riktigt landsvägs-ställning även om den kanske inte rullar lika lätt som en cykel fö
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 12:58EN komprimiss är alltid en komprimiss....köp racer....Om du vill pendla går det bra...jag pendlar då och då mellan Salsjöbaden och Värtahamnen det går utmärkt genom city med racern.
Sen måse du tänka på din image!
EN komprimiss är alltid en komprimiss....köp racer....Om du vill pendla går det bra...jag pendlar då och då mellan Salsjöbaden och Värtahamnen det går utmärkt genom city med racern.
Sen måse du tänka på din image!
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 13:58Appropå image. Om man köper en hybrid, får man ha knästrumpor då?
Appropå image. Om man köper en hybrid, får man ha knästrumpor då?
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 14:05Fotbollsstrumpor och hockeybrallor är givna som matchande accessoarer.
Fotbollsstrumpor och hockeybrallor är givna som matchande accessoarer.