Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Klart med I FORM-loppet 2011
Visst kommer I FORM-loppet till dig också 2011. Sätt ett kryss i almanackan och börja ladda redan nu inför ditt livs bästa resultat på 5 eller 10 kilometer.

I FORM-loppet 2010 lockade tusentals löparsugna kvinnor till Stockh

Det här var ett trevligt litet lopp tycker jag. Jäkligt trångt i starten, men det kanske dom fixar till nästa år med startgrupper (det var ju första året det gick 2010). Får se om det blir 5 eller 10 km.....

Jag ska nog tuffa runt jag också, får väl se vilken distans jag väljer men 5km kan ju vara kul som omväxling? Å andra sidan är milen också rolig.

Jag bestämmer mig säkert vilken dag som helst 😀

Nu har anmälan öppnat i alla fall. Jag har inte bestämt mig för distans ännu. Såg att dom i alla fall har en gå-klass och en spring-klass för 5 km i år. Frågan är om det hjälper för trängseln i starten? Man får väl vara lite mindre blygsam i år om det bli

Ja det var fasligt trångt i starten, men det lättare ganska snabbt som tur var.

Undrar om det blir lika trångt i år eller om det blir värre?

Det blir tian för min del. Är det date efteråt med en kall öl eller läskande vin?

Det blir ju mer utslag på 5:an om det är trångt i starten än på tian. Om man bryr sig.... 🙂

Jaaaa, vi kör en date efteråt såklart!

Jag tyckte inte att det var så trångt i starten på 5 km. Det var lite värre på skogsstigarna kring 3-4 km när man skulle försöka passera en massa 10 km-löpare.

Men jag tycker att det var ett kul lopp och framförallt var det en rolig bana att springa! 🙂

Johanna: Du kanske stod långt fram i starten? Jag hamnade ganska långt bak och även om jag pga antibiotikakur inte gav järnet på något sätt så sprang jag rakt in i en vägg av småjoggande damer.

Men det gör inget - det var ett trevligt lopp. 🙂

Hoppsan! (#) Det var ju inte IForm-loppet som jag sprang, utan ett annat tidningslopp (i Hagaparken). Glöm det jag skrev innan.