Quote from Guest on 5 January 2011, 08:20Klart med I FORM-loppet 2011
Visst kommer I FORM-loppet till dig också 2011. Sätt ett kryss i almanackan och börja ladda redan nu inför ditt livs bästa resultat på 5 eller 10 kilometer.I FORM-loppet 2010 lockade tusentals löparsugna kvinnor till Stockh
Klart med I FORM-loppet 2011
Visst kommer I FORM-loppet till dig också 2011. Sätt ett kryss i almanackan och börja ladda redan nu inför ditt livs bästa resultat på 5 eller 10 kilometer.
I FORM-loppet 2010 lockade tusentals löparsugna kvinnor till Stockh
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 08:30Det här var ett trevligt litet lopp tycker jag. Jäkligt trångt i starten, men det kanske dom fixar till nästa år med startgrupper (det var ju första året det gick 2010). Får se om det blir 5 eller 10 km.....
Det här var ett trevligt litet lopp tycker jag. Jäkligt trångt i starten, men det kanske dom fixar till nästa år med startgrupper (det var ju första året det gick 2010). Får se om det blir 5 eller 10 km.....
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 12:36Jag ska nog tuffa runt jag också, får väl se vilken distans jag väljer men 5km kan ju vara kul som omväxling? Å andra sidan är milen också rolig.
Jag bestämmer mig säkert vilken dag som helst 😀
Jag ska nog tuffa runt jag också, får väl se vilken distans jag väljer men 5km kan ju vara kul som omväxling? Å andra sidan är milen också rolig.
Jag bestämmer mig säkert vilken dag som helst 😀
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 14:21Nu har anmälan öppnat i alla fall. Jag har inte bestämt mig för distans ännu. Såg att dom i alla fall har en gå-klass och en spring-klass för 5 km i år. Frågan är om det hjälper för trängseln i starten? Man får väl vara lite mindre blygsam i år om det bli
Nu har anmälan öppnat i alla fall. Jag har inte bestämt mig för distans ännu. Såg att dom i alla fall har en gå-klass och en spring-klass för 5 km i år. Frågan är om det hjälper för trängseln i starten? Man får väl vara lite mindre blygsam i år om det bli
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 14:33Ja det var fasligt trångt i starten, men det lättare ganska snabbt som tur var.
Undrar om det blir lika trångt i år eller om det blir värre?
Ja det var fasligt trångt i starten, men det lättare ganska snabbt som tur var.
Undrar om det blir lika trångt i år eller om det blir värre?
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 15:31Det blir tian för min del. Är det date efteråt med en kall öl eller läskande vin?
Det blir tian för min del. Är det date efteråt med en kall öl eller läskande vin?
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 17:54Det blir ju mer utslag på 5:an om det är trångt i starten än på tian. Om man bryr sig.... 🙂
Jaaaa, vi kör en date efteråt såklart!
Det blir ju mer utslag på 5:an om det är trångt i starten än på tian. Om man bryr sig.... 🙂
Jaaaa, vi kör en date efteråt såklart!
Quote from Susan Hartley on 20 March 2011, 18:33Jag tyckte inte att det var så trångt i starten på 5 km. Det var lite värre på skogsstigarna kring 3-4 km när man skulle försöka passera en massa 10 km-löpare.
Men jag tycker att det var ett kul lopp och framförallt var det en rolig bana att springa! 🙂
Jag tyckte inte att det var så trångt i starten på 5 km. Det var lite värre på skogsstigarna kring 3-4 km när man skulle försöka passera en massa 10 km-löpare.
Men jag tycker att det var ett kul lopp och framförallt var det en rolig bana att springa! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 18:38Johanna: Du kanske stod långt fram i starten? Jag hamnade ganska långt bak och även om jag pga antibiotikakur inte gav järnet på något sätt så sprang jag rakt in i en vägg av småjoggande damer.
Men det gör inget - det var ett trevligt lopp. 🙂
Johanna: Du kanske stod långt fram i starten? Jag hamnade ganska långt bak och även om jag pga antibiotikakur inte gav järnet på något sätt så sprang jag rakt in i en vägg av småjoggande damer.
Men det gör inget - det var ett trevligt lopp. 🙂
Quote from Susan Hartley on 20 March 2011, 19:55Hoppsan! (#) Det var ju inte IForm-loppet som jag sprang, utan ett annat tidningslopp (i Hagaparken). Glöm det jag skrev innan.
Hoppsan! (#) Det var ju inte IForm-loppet som jag sprang, utan ett annat tidningslopp (i Hagaparken). Glöm det jag skrev innan.