Quote from Annika Andersson on 17 August 2011, 21:56Riktigt nöjd med min egen prestation 🙂 Jag spurtade dessutom på upploppet och fick upp min puls till 181 slag/min (#)
Hade ett mål på 40-45 minuter och kom i mål på 38:59!
Hopps ni andra är nöjda med er insats också!
Riktigt nöjd med min egen prestation 🙂 Jag spurtade dessutom på upploppet och fick upp min puls till 181 slag/min (#)
Hade ett mål på 40-45 minuter och kom i mål på 38:59!
Hopps ni andra är nöjda med er insats också!
Quote from Lotta Lindström on 17 August 2011, 22:02Jag är galet nöjd! Har inte sprungit ett steg på 5 veckor pga förkylning men tog mig in på straxt under 40 minuter. Spurtade till och med till mig ett pris i form av en förpackning knäckebröd 🙂
Väntar nu med spänning på det officiella resultatet efterso
Jag är galet nöjd! Har inte sprungit ett steg på 5 veckor pga förkylning men tog mig in på straxt under 40 minuter. Spurtade till och med till mig ett pris i form av en förpackning knäckebröd 🙂
Väntar nu med spänning på det officiella resultatet efterso
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 22:29Jag är också jättenöjd - min klocka stannade på 25:36. 🙂
Jättekul att få träffa dig irl Gitsan. Himla trevligt lopp tycker jag och jag lyckades vinna en kanonskön kroppslotion genom att vinka som en tok på upploppet.
Jag är också jättenöjd - min klocka stannade på 25:36. 🙂
Jättekul att få träffa dig irl Gitsan. Himla trevligt lopp tycker jag och jag lyckades vinna en kanonskön kroppslotion genom att vinka som en tok på upploppet.