Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 20:20Topploppet var det som gick i Hagaparken. Då förstår jag för jag fick inte riktigt ihop det med millöparna. 🙂
Topploppet var det som gick i Hagaparken. Då förstår jag för jag fick inte riktigt ihop det med millöparna. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 20:21Fast Topploppet var också kul och en fin bana. Tror jag ska springa det också i år igen.
Fast Topploppet var också kul och en fin bana. Tror jag ska springa det också i år igen.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 19:31Med tanke på hur tätt det blir mellan det här loppet och Helsingfors marathon, och mina tidigare erfarenheter av min disciplin, så ska jag nog kanske inte anmäla mig trots allt.
Med tanke på hur tätt det blir mellan det här loppet och Helsingfors marathon, och mina tidigare erfarenheter av min disciplin, så ska jag nog kanske inte anmäla mig trots allt.
Quote from Annika Andersson on 16 July 2011, 20:02Så nu har jag anmät mig till iFormloppet i Sumpan. Tror jag ska ha som mål att jogga alla 5 km som en uppstart till Tjejmilen 🙂
Vet ni var i Sumpan loppet brukar gå?
Så nu har jag anmät mig till iFormloppet i Sumpan. Tror jag ska ha som mål att jogga alla 5 km som en uppstart till Tjejmilen 🙂
Vet ni var i Sumpan loppet brukar gå?
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 20:07Starten går nere vid Golfängarna Gitsan. Vi ses på startlinjen. 🙂
Starten går nere vid Golfängarna Gitsan. Vi ses på startlinjen. 🙂
Quote from Annika Andersson on 16 July 2011, 20:31Åh, härligt, gissar att banan går runt sjöarna då. Ja, visst ses vi; vi blir väl inte så många 😉
Åh, härligt, gissar att banan går runt sjöarna då. Ja, visst ses vi; vi blir väl inte så många 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 20:41Nej Gitsan, banan går upp och runt Hallonbergen + Ör.
En och annan blir vi nog. 😀
Nej Gitsan, banan går upp och runt Hallonbergen + Ör.
En och annan blir vi nog. 😀
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 11:25Hoppas ni är taggade 🙂
Ni som inte redan är anmälda: Kom bara till Golfängarna i Sundbyberg på onsdag, ikvälll, den 17 augusti och efteranmäl dig direkt på plats i informationstältet.
Informationstältet öppnar klockan 16.30 och efteranmälan kostar 35
Hoppas ni är taggade 🙂
Ni som inte redan är anmälda: Kom bara till Golfängarna i Sundbyberg på onsdag, ikvälll, den 17 augusti och efteranmäl dig direkt på plats i informationstältet.
Informationstältet öppnar klockan 16.30 och efteranmälan kostar 35
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 12:38Jag ser fram emot loppet även om jag inte får springa. Ska följa "mina" löpare och fotografera. Det var kul förra året.
Jag ser fram emot loppet även om jag inte får springa. Ska följa "mina" löpare och fotografera. Det var kul förra året.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 13:15Jasså, varför springer du inte själv? Jag har fått massor av inbjudningar till min mikaela-adress. Tyvärr hinner jag inte till start eftersom Sumpan är fel sida av stan för mig just idag.
Jasså, varför springer du inte själv? Jag har fått massor av inbjudningar till min mikaela-adress. Tyvärr hinner jag inte till start eftersom Sumpan är fel sida av stan för mig just idag.