Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 10:36Kinvara!!!!!
Kinvara!!!!!
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 11:44Kinvara är kärlek!
Kinvara är kärlek!
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 11:45Jag har ett par Adios som jag verkligen verkligen gillar. Kinvara kändes inte bra för mig för de fick mig att automatiskt börja springa på framfoten, och det tror jag inte mina vader skulle klara av någon längre sträcka. Men de var häftiga och väldigt skö
Jag har ett par Adios som jag verkligen verkligen gillar. Kinvara kändes inte bra för mig för de fick mig att automatiskt börja springa på framfoten, och det tror jag inte mina vader skulle klara av någon längre sträcka. Men de var häftiga och väldigt skö
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 13:11Jag sprang fram och tillbaka till Runners Store på lunchen och köpte ett par Kinvara till. Nöp sista paret i 38,5. Dom har gått som smör i solsken enl personalen.... 🙂
Jag sprang fram och tillbaka till Runners Store på lunchen och köpte ett par Kinvara till. Nöp sista paret i 38,5. Dom har gått som smör i solsken enl personalen.... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 13:26Tack så mycket för feedback - ni regerar! (H:)
Kinvara verkar väcka mest kärlek och de var onekligen kalas. Så dem fick det bli. Sedan var det fullständigt kört att hitta Xtalon 190 i rätt storlek från samma ställe så det blev 212 istället. Det verkar ju
Tack så mycket för feedback - ni regerar! (H:)
Kinvara verkar väcka mest kärlek och de var onekligen kalas. Så dem fick det bli. Sedan var det fullständigt kört att hitta Xtalon 190 i rätt storlek från samma ställe så det blev 212 istället. Det verkar ju
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 14:23Oj då, du har redan köpt... Jag tänkte säga att Mizuno Universe 3 är minimalistens dröm. 100 gram - som att springa barfota. Men nu börjar det bli lite för kallt för dem, så jag har precis skaffat ett par Inov-8 F-lite 220. Passformen är grym och de är ri
Oj då, du har redan köpt... Jag tänkte säga att Mizuno Universe 3 är minimalistens dröm. 100 gram - som att springa barfota. Men nu börjar det bli lite för kallt för dem, så jag har precis skaffat ett par Inov-8 F-lite 220. Passformen är grym och de är ri
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 11:22Grattis till ditt val, jag har också Kinvara och gillar dem väldigt mycket.
Det är något bra med skorna jag inte riktigt kan förklara. Vid första anblicken har de rätt tjock och mjuk sula, vilket är emot vad vi minimalistiska löpare brukar föredra.
Men
Grattis till ditt val, jag har också Kinvara och gillar dem väldigt mycket.
Det är något bra med skorna jag inte riktigt kan förklara. Vid första anblicken har de rätt tjock och mjuk sula, vilket är emot vad vi minimalistiska löpare brukar föredra.
Men
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 08:32För er som vill beställa skor från England kan jag varmt rekommendera http://www.northernrunner.com
Jag beställde efter lunch i fredags. För en timme sedan när jag gjorde mig redo att gå till jobbet så knackade det på dörren. Expresspaket!
Frakten kosta
För er som vill beställa skor från England kan jag varmt rekommendera http://www.northernrunner.com
Jag beställde efter lunch i fredags. För en timme sedan när jag gjorde mig redo att gå till jobbet så knackade det på dörren. Expresspaket!
Frakten kosta
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 14:37Hej Tomas,
Jag är så fräck att jag dels föreslår en modell efter att du gjort ditt inköp (som säkert är bra val också) och dessutom en sko som inte fanns i din lista. Orsak: jag vill få dig att pröva denna sko (åtminstone på löpband) nästa gång du passer
Hej Tomas,
Jag är så fräck att jag dels föreslår en modell efter att du gjort ditt inköp (som säkert är bra val också) och dessutom en sko som inte fanns i din lista. Orsak: jag vill få dig att pröva denna sko (åtminstone på löpband) nästa gång du passer
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 20:03Patrik, jag testade faktiskt den också. Den var med och bubblade men den passade mina fötter marginellt sämre än de andra toppalternativen. Tyckte jag just då i alla fall...
Patrik, jag testade faktiskt den också. Den var med och bubblade men den passade mina fötter marginellt sämre än de andra toppalternativen. Tyckte jag just då i alla fall...