Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 13:33Så trist 🙁
Då är du tvärt om mot mig (nästan). Oftast behöver jag bara titta på ett par nya skor så får jag blåsor på hälarna... Compeed är min vän 😉
Så trist 🙁
Då är du tvärt om mot mig (nästan). Oftast behöver jag bara titta på ett par nya skor så får jag blåsor på hälarna... Compeed är min vän 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 16:58Jag har väldigt breda framfötter och trivs mycket bra i mina Gryllo. OK, lite tajtare än mina andra skor men det är bara skönt på isiga underlag. Köptes på Intersport förra vintern. Jag pronerar och har formgjutna sulor. Rekommenderar skorna.
Jag har väldigt breda framfötter och trivs mycket bra i mina Gryllo. OK, lite tajtare än mina andra skor men det är bara skönt på isiga underlag. Köptes på Intersport förra vintern. Jag pronerar och har formgjutna sulor. Rekommenderar skorna.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 17:04De hade inte Gryllo på LL, ska leta upp en annan butik.
De hade inte Gryllo på LL, ska leta upp en annan butik.
Quote from Elias Engqvist on 4 November 2008, 19:01I stockholm: http://www.avantex.ebutik.se/?pge_id=13
I stockholm: http://www.avantex.ebutik.se/?pge_id=13
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 20:45Vilken är lättast, Pytho eller Gryllo?
Vilken är lättast, Pytho eller Gryllo?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 20:52De hade på Runnersstore.
Gryllo är bredare, men kände att hälen "släppte".
Testade istället M3Bug som satt väldigt skönt. Köpte inte idag men kanske snart.. 🙂
De hade på Runnersstore.
Gryllo är bredare, men kände att hälen "släppte".
Testade istället M3Bug som satt väldigt skönt. Köpte inte idag men kanske snart.. 🙂
Quote from ellen olsson on 5 November 2008, 00:34Pytho är såklart lättast. Kan du inte läsa mellan raderna i produktbeskrivningarna? 🙂
Pytho är såklart lättast. Kan du inte läsa mellan raderna i produktbeskrivningarna? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 07:45Minst tunga är nog en bättre beskrivning... Pytho väger ändå runt 370(!) gram.
Minst tunga är nog en bättre beskrivning... Pytho väger ändå runt 370(!) gram.
Quote from ellen olsson on 5 November 2008, 08:05Det är sant. Om man vill ha lätta skor så ska man titta närmare på Inov-8.
Det är sant. Om man vill ha lätta skor så ska man titta närmare på Inov-8.
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 08:22Om man vill ha lätt OCH dubbat, vad finns då?
Om man vill ha lätt OCH dubbat, vad finns då?