Quote from Guest on 26 April 2012, 15:08För drygt tre veckor lämna jag denna grupp eftersom FB Olle och grupp admin Elena skulle inte göra något åt icemans inlägg.
Jag få leva med detta men varför kan inte iceman lämna mig i fred?!?!?
Åter igen iceman snälla ta bort mig från din kompis lista,
För drygt tre veckor lämna jag denna grupp eftersom FB Olle och grupp admin Elena skulle inte göra något åt icemans inlägg.
Jag få leva med detta men varför kan inte iceman lämna mig i fred?!?!?
Åter igen iceman snälla ta bort mig från din kompis lista,
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 15:18Förbannade ICEMAN - du kan ju fortsätta med dina förvirrade inlägg men sluta för h-vete att trakassera folk. Om Ryan inte vill ha dina kommentarer så kan du väl respektera det?!
Förbannade ICEMAN - du kan ju fortsätta med dina förvirrade inlägg men sluta för h-vete att trakassera folk. Om Ryan inte vill ha dina kommentarer så kan du väl respektera det?!
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 17:43Om man inte kan acceptera en fri och öppen debatt så förstår jag inte vad man gör på forumet. Freedom of speech, use it or lose it, buddy. 😉
Om man inte kan acceptera en fri och öppen debatt så förstår jag inte vad man gör på forumet. Freedom of speech, use it or lose it, buddy. 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 17:58Jag bri mig inte längre om den skit du vill posta i denna form.
Vad är öppet för debatt på min kalendar?
Jag vill inte har något som helst från dig imin personlig tränings kalendar!!! Förstå du inte skillnad ??
Jag bri mig inte längre om den skit du vill posta i denna form.
Vad är öppet för debatt på min kalendar?
Jag vill inte har något som helst från dig imin personlig tränings kalendar!!! Förstå du inte skillnad ??
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 18:07@ Ice Man
Att du skriver dina åsikter i en tråd kan vi tycka vad vi vill om, men inget påverka. MEN om du håller på och kommenterar någons personliga träning som rakt ut bett dig att sluta så slutar man! OM man är någorlunda normalt socialt begåvad.
Fak
@ Ice Man
Att du skriver dina åsikter i en tråd kan vi tycka vad vi vill om, men inget påverka. MEN om du håller på och kommenterar någons personliga träning som rakt ut bett dig att sluta så slutar man! OM man är någorlunda normalt socialt begåvad.
Fak
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 18:10Isman, du måste vara extremt dum i huvudet. Du är ett Troll-arsle!
Isman, du måste vara extremt dum i huvudet. Du är ett Troll-arsle!
Quote from Tomas Stöt on 26 April 2012, 19:52Jag tycker att du IceMan ska ägna dig mer åt din egna träning , än att trakassera Ryan och hans träning...
Du verkar ju inte ligga i speciellt mycket i poolen...Då kanske du skulle bli bättre. Man blir inte en bättre crawlare av att skriva om det...
Du ha
Jag tycker att du IceMan ska ägna dig mer åt din egna träning , än att trakassera Ryan och hans träning...
Du verkar ju inte ligga i speciellt mycket i poolen...Då kanske du skulle bli bättre. Man blir inte en bättre crawlare av att skriva om det...
Du ha
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 19:57Jag tror inte att Iceman kommer att kommentera mer i denna tråden .
Jag tror inte att Iceman kommer att kommentera mer i denna tråden .
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 20:10Det är ju väldigt konstigt att det inte finns en ignorera-funktion här. Det finns ju på i princip alla andra forum på hela internet... Det hade varit finfint om man kunde blockera folk precis som man kan på Facebook (och andra ställen).
Det är ju väldigt konstigt att det inte finns en ignorera-funktion här. Det finns ju på i princip alla andra forum på hela internet... Det hade varit finfint om man kunde blockera folk precis som man kan på Facebook (och andra ställen).
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 20:17flindra det hade helt klart varit en intressant funktion , skulle sparat in många kommentarer i simgruppen och säkert i andra grupper med .
flindra det hade helt klart varit en intressant funktion , skulle sparat in många kommentarer i simgruppen och säkert i andra grupper med .