Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För drygt tre veckor lämna jag denna grupp eftersom FB Olle och grupp admin Elena skulle inte göra något åt icemans inlägg.

Jag få leva med detta men varför kan inte iceman lämna mig i fred?!?!?

Åter igen iceman snälla ta bort mig från din kompis lista,

Förbannade ICEMAN - du kan ju fortsätta med dina förvirrade inlägg men sluta för h-vete att trakassera folk. Om Ryan inte vill ha dina kommentarer så kan du väl respektera det?!

Om man inte kan acceptera en fri och öppen debatt så förstår jag inte vad man gör på forumet. Freedom of speech, use it or lose it, buddy. 😉

Jag bri mig inte längre om den skit du vill posta i denna form.

Vad är öppet för debatt på min kalendar?

Jag vill inte har något som helst från dig imin personlig tränings kalendar!!! Förstå du inte skillnad ??

@ Ice Man

Att du skriver dina åsikter i en tråd kan vi tycka vad vi vill om, men inget påverka. MEN om du håller på och kommenterar någons personliga träning som rakt ut bett dig att sluta så slutar man! OM man är någorlunda normalt socialt begåvad.

Fak

Isman, du måste vara extremt dum i huvudet. Du är ett Troll-arsle!

Jag tycker att du IceMan ska ägna dig mer åt din egna träning , än att trakassera Ryan och hans träning...
Du verkar ju inte ligga i speciellt mycket i poolen...Då kanske du skulle bli bättre. Man blir inte en bättre crawlare av att skriva om det...
Du ha

Jag tror inte att Iceman kommer att kommentera mer i denna tråden .

Det är ju väldigt konstigt att det inte finns en ignorera-funktion här. Det finns ju på i princip alla andra forum på hela internet... Det hade varit finfint om man kunde blockera folk precis som man kan på Facebook (och andra ställen).

flindra det hade helt klart varit en intressant funktion , skulle sparat in många kommentarer i simgruppen och säkert i andra grupper med .