Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En ignor-funktion har diskuterats femtielva gånger här på FB. Det brukar sluta med att de flesta inte önskar en sådan.

Åtminstone är jag helt övertygad om en sådan funktion aldrig någonsin kommer att införas här. Här på FB kan i princip man säga nästan

Men Markku, nu är det ju en person som kommenterar andras träning som åsyftas, inte hans idiotiska forumskräp.

Exakt, tyvärr kommer stalkers dyka upp överallt på nätet och de flesta communities hanterar detta på ett eller annat sätt. Tänk om någons galna ex till exempel skulle dyka upp här och börja stalka, det känns verkligen trist att hantera sådant med att folk

Om man väljer att deltaga med namn och bild på ett forum, så har man frivilligt valt att bli en offentlig person, och då får man också i viss mån tåla kritik och kommentarer, såväl positiva som negativa. Men att jag blivit trollanklagad förstår jag verkli

Lite generella tankar i frågan:

Bara för att man använder sitt eget namn är det inte ett frikort för andra att bete sig hursomhelst. Det finns regler och riktlinjer, men framförallt finns det sunt förnuft om hur man ska bete sig i sociala sammanhang. Oc

Visst ska man tåla kommentarer - men vad är det som är så svårt att förstå i: "Jag vill inte ha några kommentarer på min träningskalender"

Håll dig till forumet istället. Och du nämner att Ryan har gått ut med sitt namn och ska därmed tåla det ena och a

Word!

Det finns vissa här som förföljer mig och skriver trakasserande och nedlåtande kommentarer till varenda inlägg jag gör. Det är nätmobbing.

Kanske det är, men som man bäddar får man ligga.

Iceman, jag tror nog det är så att ditt trolleri har gått så långt att det spelar ingen roll vad du säger. Folk här inne är trötta på dina kommentarer i forumen (och tydligen i Ryans träningsbok också).

D

Iceman, det du måste förstå är att det inte är nybörjare som ska ge andra råd utan det är de erfarna. Försök att vara lite (mycket) mer ödmjuk så kanske du kan få respekt. Även om du har fått något råd från någon tränare nån gång så kan du som nybörjare i