Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 16:54Iceman du ifrågasätter inte du ger tips som om du hade varit tränare i lång tid , och det du säger är helt tagit från ingenstans , som nybörjare som du är så borde vara lyhörd ödmjuk och ta till dig alla råd du får .
Iceman du ifrågasätter inte du ger tips som om du hade varit tränare i lång tid , och det du säger är helt tagit från ingenstans , som nybörjare som du är så borde vara lyhörd ödmjuk och ta till dig alla råd du får .
Quote from Tomas Stöt on 29 April 2012, 17:53Fast IceMan - du ger ju inte råd från ditt hjärta - utan 2a hands info. från småtjejernas tränare typ. Har sagt det tidigare - ner i poolen och nöt längder så kanske du har nått att komma med. Jag ser mig mer tränad än dig just nu men jag ger inte råd hög
Fast IceMan - du ger ju inte råd från ditt hjärta - utan 2a hands info. från småtjejernas tränare typ. Har sagt det tidigare - ner i poolen och nöt längder så kanske du har nått att komma med. Jag ser mig mer tränad än dig just nu men jag ger inte råd hög
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 18:45Jag har inte påstått att jag är någon expert på simning, men jag har tränat i 2 år och stött på i princip alla problem som nybörjare stöter på, så jag anser att jag kan vara till viss hjälp för andra nybörjare. De som är duktiga på simning har ofta aldrig
Jag har inte påstått att jag är någon expert på simning, men jag har tränat i 2 år och stött på i princip alla problem som nybörjare stöter på, så jag anser att jag kan vara till viss hjälp för andra nybörjare. De som är duktiga på simning har ofta aldrig
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 19:45"Enligt TI ligger mycket fokus på teknik och streamline, men när jag frågar tävlingssimmare eller tränare vad jag skall jobba på så heter det att "du ska ta i mer, kör mer intervaller, jobba på, tekniken kommer SEN". Tvärtom mot vad TI förespråkar alltså,
"Enligt TI ligger mycket fokus på teknik och streamline, men när jag frågar tävlingssimmare eller tränare vad jag skall jobba på så heter det att "du ska ta i mer, kör mer intervaller, jobba på, tekniken kommer SEN". Tvärtom mot vad TI förespråkar alltså,
Quote from j sollerman on 29 April 2012, 20:18Börja med att lös dina egna problem innan du försöker lösa andras.
Börja med att lös dina egna problem innan du försöker lösa andras.
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2012, 05:45Du har stött på en massa problem ja - men du vet uppenbarligen inte lösningen på dom!
Du har stött på en massa problem ja - men du vet uppenbarligen inte lösningen på dom!
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 08:45Och därför har iceman en massa frågor. Något konstigt med det?
-----------------
Däremot kan anser jag att om man ber någon (iceman) att inte skriva inlägg i den egna bloggen, borde det respekteras.I den här "offentliga" listan, ska naturligtvis vem s
Och därför har iceman en massa frågor. Något konstigt med det?
-----------------
Däremot kan anser jag att om man ber någon (iceman) att inte skriva inlägg i den egna bloggen, borde det respekteras.
I den här "offentliga" listan, ska naturligtvis vem s
Quote from Karl Mapson on 30 April 2012, 09:25Ett enda fel i allt detta är att man inte borde kommentera i bloggen eller kalendern om ägaren ber om detta. Detta borde alla respektera.
Men i en öppen diskussion borde alla ha samma rätt att uttala sig. Sedan är det upp till läsaren att avgöra vem man v
Ett enda fel i allt detta är att man inte borde kommentera i bloggen eller kalendern om ägaren ber om detta. Detta borde alla respektera.
Men i en öppen diskussion borde alla ha samma rätt att uttala sig. Sedan är det upp till läsaren att avgöra vem man v
Quote from Funbeat user on 30 April 2012, 09:38Håller helt med Helena. Att starta ett sådant tråd visar nog mer om er som skriver här än om iceman.
Jag håller absolut med att man inte ska kommentera andras träningar om man blir ombedd att inte göra det. Men att sedan puckla på en människa som ändå gör
Håller helt med Helena. Att starta ett sådant tråd visar nog mer om er som skriver här än om iceman.
Jag håller absolut med att man inte ska kommentera andras träningar om man blir ombedd att inte göra det. Men att sedan puckla på en människa som ändå gör
Quote from j sollerman on 30 April 2012, 10:00Men om iceman drar upp huvudet ur sandlådan och lyssnar lite så blir det nog bättre stämning.
Men om iceman drar upp huvudet ur sandlådan och lyssnar lite så blir det nog bättre stämning.