Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tror Ice Man bara vill retar upp folk för att få en diskussion och argumentation. Är inte det bästa att ignorera honom? Låtsas som om hans inlägg inte existerar? På så vis får han inte sin vilja igenom (om min tes nu stämmer).

Fredrik (t+)

Snälla! Håll denna diskussion till denna tråd i fortsättningen!

Jag har följt FB/simning under flera år, och jag blir förvånad över vissa personers hätska angrepp på iceman. Jag har aldrig upplevt hans inlägg som speciellt negativa.

Erfarna personer (inom alla områden) kan tycka att nybörjares frågor är naiva och oku

Jag har under denna tvåårsperiod jag varit aktiv här skrivit 2-3 kommentarer i Ryans gästbok. Att det blir sådant liv för detta är verkligen häpnadsväckande. Förföljelser? Herregud.

Det finns en genomgående tema här: iceman som försvarar sig eftersom han blir attackerad med olika anklagelser: att han förföljer, är inte kompetent tillräckligt för att uttala sig, inte ödmjuk tillräckligt.

Jag vet inte om jag har missat något men kan

Mina åsikter.

Ice Man bör absolut respektera att Ryan inte vill ha med honom att göra och lämna honom i fred. Jag tycker dock att Ryans reaktion med avslutat konto och start av denna diskussion verkar överdriven, baserat på de inlägg av IceMan jag sett i

Att olika inlägg har olika värde håller jag med om. Hade min bror varit med på FunBeat skulle jag värdera hans inlägg mycket högt oavsett vad han skriver.

Inlägg som är skrivna väldigt kompetent när det gäller kunskapsdelen men innehåller personliga påh

Ryan borta, då har vi en nätmobbare mindre.

...eller var det du som mobbade?