Quote from Guest on 10 August 2010, 11:41Jag ska snart börja trean på gymnasiet och måste bestämma vad jag ska ha som projektarbete. Jag har funderat på att ha någonting med träning och hälsa, gärna något som är väldigt mycket praktiskt men jag har inga idéer alls...
Skulle bli jätteglad om ni
Jag ska snart börja trean på gymnasiet och måste bestämma vad jag ska ha som projektarbete. Jag har funderat på att ha någonting med träning och hälsa, gärna något som är väldigt mycket praktiskt men jag har inga idéer alls...
Skulle bli jätteglad om ni
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:51mitt tips kring projektarbete: Om du har funderingar på att studera vidare sen, passa på att ha med teoretiska bitar som litteraturstudie, uppsatsskrivning mm. Det är värdefullt att ha de kunskaperna med sig i senare studier.
edit: alltså, inte de kunska
mitt tips kring projektarbete: Om du har funderingar på att studera vidare sen, passa på att ha med teoretiska bitar som litteraturstudie, uppsatsskrivning mm. Det är värdefullt att ha de kunskaperna med sig i senare studier.
edit: alltså, inte de kunska
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 13:12Du kan skriva om fysisk träning eller löpträning anpassad för handbollsspelare. Det är ju många snabba löpningar på ca 30 meter i handboll. Handbollsspelare är också fysiskt starka och gärna tunga i försvarsspelet. Balansen mellan snabbhet och styrka är i
Du kan skriva om fysisk träning eller löpträning anpassad för handbollsspelare. Det är ju många snabba löpningar på ca 30 meter i handboll. Handbollsspelare är också fysiskt starka och gärna tunga i försvarsspelet. Balansen mellan snabbhet och styrka är i
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 13:13Jag hade en klasskamrat som skrev sitt specialarbete (som det hette då på stenåldern) om "Att träna till ett marathon". Som avslutning på vårterminen sprang han Stockholm marathon
Jag hade en klasskamrat som skrev sitt specialarbete (som det hette då på stenåldern) om "Att träna till ett marathon". Som avslutning på vårterminen sprang han Stockholm marathon
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 14:33Finns många som haft som projektarbete att åka vasan eller cykla genom Sverige med tillhörande planering. Angående handbollsprojektet så kan det ju även vara intressant att ta tid på hur mycket en spelare faktiskt springer under träning/match (något som e
Finns många som haft som projektarbete att åka vasan eller cykla genom Sverige med tillhörande planering. Angående handbollsprojektet så kan det ju även vara intressant att ta tid på hur mycket en spelare faktiskt springer under träning/match (något som e
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 14:44gör något om MovNat och allt det där med kost och hela grejen om det intresserar dig
gör något om MovNat och allt det där med kost och hela grejen om det intresserar dig
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:14Bläddra i några idrottsttidningar, och se om du hittar några intressanta experter - t ex tränare, forskare. Sen kontaktar du dem och frågar om de har förslag inom deras fack. På så sätt får du värdefulla kontakter och jätteintressanta uppgifter.
Vem skul
Bläddra i några idrottsttidningar, och se om du hittar några intressanta experter - t ex tränare, forskare. Sen kontaktar du dem och frågar om de har förslag inom deras fack. På så sätt får du värdefulla kontakter och jätteintressanta uppgifter.
Vem skul
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:54Elitcyklister kost och träning som kontrast till L(ow)C(ompetence)H(igh)F(antasy) gängets teorier.
Vem vet, någon golfspelare får sig en ahaupplevelse?
Elitcyklister kost och träning som kontrast till L(ow)C(ompetence)H(igh)F(antasy) gängets teorier.
Vem vet, någon golfspelare får sig en ahaupplevelse?
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 16:20Det jag har funderat mest på har varit att träna inför ett maraton och sen då avsluta med att springa ett maraton.
Andra tankar jag har haft har varit att göra en blogg eller liknande om träning där jag t.ex. kan skriva om min träning på väg mot ett mara
Det jag har funderat mest på har varit att träna inför ett maraton och sen då avsluta med att springa ett maraton.
Andra tankar jag har haft har varit att göra en blogg eller liknande om träning där jag t.ex. kan skriva om min träning på väg mot ett mara
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 16:39http://www.skolverket.se/sb/d/726/a/13845/func/kursplan/id/3902/titleId/PA1201%20-%20Projektarbete
"Projektarbetet innebär planering, genomförande och utvärdering av ett arbete. I projektarbetet är arbetsprocessen lika viktig som slutprodukten.
Med arbe
http://www.skolverket.se/sb/d/726/a/13845/func/kursplan/id/3902/titleId/PA1201%20-%20Projektarbete
"Projektarbetet innebär planering, genomförande och utvärdering av ett arbete. I projektarbetet är arbetsprocessen lika viktig som slutprodukten.
Med arbe