Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 11:56Nä, men ärligt talat, är det bara jag som ofta läser "snigel" i stället för "singel"??? 🙂
Kanske det finns ett samband. Att man är singel om man rör sig som en snigel... 😉
Nä, men ärligt talat, är det bara jag som ofta läser "snigel" i stället för "singel"??? 🙂
Kanske det finns ett samband. Att man är singel om man rör sig som en snigel... 😉
Quote from Lotta Lindström on 17 August 2008, 13:44Tror faktiskt jag blivit mer förvånad om en singel hade klättrat upp två våningar och sen krypit in genom vädringsfönstert 🙂
Tror faktiskt jag blivit mer förvånad om en singel hade klättrat upp två våningar och sen krypit in genom vädringsfönstert 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 13:50Men nog hade det väl varit trevligare?? 😉
Men nog hade det väl varit trevligare?? 😉
Quote from Lotta Lindström on 17 August 2008, 14:04Frågan är om jag inte hade slängt ut vederbörande av rena förskräckelsen (inte med hjälp av osthyveln dock)
Frågan är om jag inte hade slängt ut vederbörande av rena förskräckelsen (inte med hjälp av osthyveln dock)
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 19:57Jag tror snigeln liftade hem med dig från puben 😉
Jag tror snigeln liftade hem med dig från puben 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 21:24Sniglar på puben är j o b b i g a! 😉
Sniglar på puben är j o b b i g a! 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 09:11Sniglar på puben? Då måste det vara därifrån snigelspåren kommer eller? 😀
Sniglar på puben? Då måste det vara därifrån snigelspåren kommer eller? 😀
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 09:22Men hu vad snuskig du är Jonas.
Du har säkert rätt dock.
Men hu vad snuskig du är Jonas.
Du har säkert rätt dock.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 09:33Ähhhh, kunde inte låta bli. Var ju öppet mål så att säga...
Ähhhh, kunde inte låta bli. Var ju öppet mål så att säga...
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 09:37ja, alla slimisar som släpar sig därifrån 3 på morgonen.. hem till någons säng 😉
ja, alla slimisar som släpar sig därifrån 3 på morgonen.. hem till någons säng 😉