Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 01:42Anna och LLH... ni borde gå på en promenad ihop! 😉
Anna och LLH... ni borde gå på en promenad ihop! 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 06:35Idag känner jag mig mest singel för att jag vaknade med en stark känsla av att jag faktiskt vill träffa någon. Och en därpå följande insikt att medan kilona rasar så försvinner ett skyddande lager som jag kanske har använt för att "slippa" "ge mig i lag"
Idag känner jag mig mest singel för att jag vaknade med en stark känsla av att jag faktiskt vill träffa någon. Och en därpå följande insikt att medan kilona rasar så försvinner ett skyddande lager som jag kanske har använt för att "slippa" "ge mig i lag"
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 07:22@Mika, det kommer att gå bra 🙂
Det är alltid lite läskigt att genomskåda sig själv, och att förändra sig själv medför en massa omställning, men man vänjer sig vid allt, till och med vid att vara smalare och snyggare 😉
@Mika, det kommer att gå bra 🙂
Det är alltid lite läskigt att genomskåda sig själv, och att förändra sig själv medför en massa omställning, men man vänjer sig vid allt, till och med vid att vara smalare och snyggare 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 07:42Mjae, vi bor nog lite långt ifrån varandra, Martin.
Mjae, vi bor nog lite långt ifrån varandra, Martin.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 09:43Anna och LLH... Långpromenad alltså! (H)
Anna och LLH... Långpromenad alltså! (H)
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 10:19mötas halvvägs.. dö av andfåddhet- Säga Hej och vända om.. 😀
mötas halvvägs.. dö av andfåddhet- Säga Hej och vända om.. 😀
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 11:09Ni måste alltså träna ordentligt för att kunna träffas, vilken motivationshöjare!!
😀
Ni måste alltså träna ordentligt för att kunna träffas, vilken motivationshöjare!!
😀
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 11:26Håller med håkan. Då har ni verkligen ett härligt mål med träningen!
Håller med håkan. Då har ni verkligen ett härligt mål med träningen!
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 12:59Jag skulle kunna tänka mig att dö bredvid Anna, ute i nån Småländsk skog eller något. Två ruttnande maskinfekterade lik i Adidas-kläder.
"De dog av för mycket motion"
höhöhö.
Jag skulle kunna tänka mig att dö bredvid Anna, ute i nån Småländsk skog eller något. Två ruttnande maskinfekterade lik i Adidas-kläder.
"De dog av för mycket motion"
höhöhö.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 13:04nämen hörrni, inte döööö ... *darrar med underläppen*
nämen hörrni, inte döööö ... *darrar med underläppen*