Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 13:35jag tjötar inte inte....but the hips don´t lie some Shakira sjunger
jag tjötar inte inte....but the hips don´t lie some Shakira sjunger
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 13:58Tjöta... det är Göteborgska för att prata va?
Tjöta... det är Göteborgska för att prata va?
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 15:03Jo så är det!
Jo så är det!
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 21:51Idag känner jag mig typiskt singel för att jag gick ut och joggade klockan 21 på lördagskvällen, istället för att gå på klubb LOVE LOVE. Antar att jag förblir singel om jag inte gör andra val...
Idag känner jag mig typiskt singel för att jag gick ut och joggade klockan 21 på lördagskvällen, istället för att gå på klubb LOVE LOVE. Antar att jag förblir singel om jag inte gör andra val...
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 22:34Ur hög singelfaktor är det på en ung tjej som handlar en full matkasse på Coop Forum 21.50 en lördagkväll?
Ur hög singelfaktor är det på en ung tjej som handlar en full matkasse på Coop Forum 21.50 en lördagkväll?
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 16:51...för att jag varit på en otroligt misslyckad dejt.
s u c k
...för att jag varit på en otroligt misslyckad dejt.
s u c k
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 17:47Vi vill ha smaskiga detaljer Anna!
Vi vill ha smaskiga detaljer Anna!
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 22:23"...för att jag varit på en otroligt misslyckad dejt."
Anna, var jag så tråkig?
"...för att jag varit på en otroligt misslyckad dejt."
Anna, var jag så tråkig?
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 08:01Richard,
Jag tror inte att du skulle vara så tråkig, för tråkig var precis vad han var. Loj, sa inte mycket och försökte liksom inte ens.När jag tappat all möjlighet att ens komma på något mer att säga till honom fick jag lust att ropa:
"NÄSTA" över
Richard,
Jag tror inte att du skulle vara så tråkig, för tråkig var precis vad han var. Loj, sa inte mycket och försökte liksom inte ens.
När jag tappat all möjlighet att ens komma på något mer att säga till honom fick jag lust att ropa:
"NÄSTA" över
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 11:48Det är ett hårt liv!
Det är ett hårt liv!