Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Samma som vanligt. Nedstämd och inga kramar till hands, får nöja mig med min Brieost och rödtjut.

Jag är ledig från jobbet imorgon.. vilket iofs är något.

Idag känner jag mig väldans singel...

Idag för tio år sedan fyllde min svärmor 50 år och vi firade henne i Italien. Mitt ex och jag passade på att förlova oss samma dag.

Nu idag är de nere i Italien igen för att fira exsvärmors 60-årsdag.

Usch, Peter! Känner igen det där med att vissa dagar är värre än andra. Och ju mer man försöker att inte minnas vilket datum det är, desto större är de röda bokstäver i almanackan i huvudet... Snart är i alla fall den här dagen slut, och morgondagen borde

Ja, det var lite jobbigt igår. De ville att jag skulle hänga med. Jag kommer överens med exet, men än så länge reagerar barnen för starkt på att se mamma och pappa tillsammans, så jag tyckte det var bäst att stanna hemma.

Men jag hade gärna varit där! D

Framför allt finns det en massa Italienskor.

Idag känner jag mig typiskt singel för att italienskorna är i Italien och jag sitter och tittar på en kråka i regnet.

Men, ööh, Mackan, vad har det med att vara singel att göra? Längtar du efter italienskor och tittar du inte på kråkor när du inte är singel?

När jag är osingel så längtar jag aldrig efter Italien och tittar aldrig på kråkor. (H)

Jag längtar alltid till Italien, oavsett civilstånd. Anledningen är maten och vinet :p

Jag måste erkänna att jag också har en konstant längtan till Italien och jag brukar försöka åtgärda det med jämna mellanrum. I år blir det dock inte av om jag inte misslyckas med ett projekt jag har...