Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 13:45Jag längtar till italien lite nu och då oavsett jag är singel eller inte, men italienskor eller italienare längtar jag inte efter, hehe. Brukar aldrig känna mig "typiskt singel". Att vara singel är mitt normaltillstånd och en gång höll jag på att göra bor
Jag längtar till italien lite nu och då oavsett jag är singel eller inte, men italienskor eller italienare längtar jag inte efter, hehe. Brukar aldrig känna mig "typiskt singel". Att vara singel är mitt normaltillstånd och en gång höll jag på att göra bor
Quote from Jonny Persson on 28 August 2008, 13:50Men frågan är då om du tittar på kråkor eller inte Allie?
Men frågan är då om du tittar på kråkor eller inte Allie?
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 13:56Nä, haha, tittar du på kråkor när du längtar efter kramar? Om du nånsin längtar efter det? Jag tittar mest bara in i datorn eller ner i boken, om jag inte är ute och springer. Så spännande är mitt liv. Men imorrn får jag troligen besök av min syster och s
Nä, haha, tittar du på kråkor när du längtar efter kramar? Om du nånsin längtar efter det? Jag tittar mest bara in i datorn eller ner i boken, om jag inte är ute och springer. Så spännande är mitt liv. Men imorrn får jag troligen besök av min syster och s
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 14:16man petar väl inte i näsan när man dejtar?
lider med Mackan
man petar väl inte i näsan när man dejtar?
lider med Mackan
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 14:22Lider med Mackan? Han har det nog bra han!
Lider med Mackan? Han har det nog bra han!
Quote from Jonny Persson on 28 August 2008, 14:36Tack Håkan. Nu har dessutom kråkrackaren flugit iväg så nu tänker jag bara på italienskor. 🙂
Men du har rätt Allie, jag har det bra!
Tack Håkan. Nu har dessutom kråkrackaren flugit iväg så nu tänker jag bara på italienskor. 🙂
Men du har rätt Allie, jag har det bra!
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 14:42Detta börjar bli den mest spännande tråden! Vad händer när måsen landat?
Detta börjar bli den mest spännande tråden! Vad händer när måsen landat?
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 14:48Ja, visst är det spännande här! Jättekul ju. Lider med dem som känner att de måste lämna gruppen för att de hittat nån. Man kan väl hänga här ändå? Häng kvar Anne-Marie!
Ja, visst är det spännande här! Jättekul ju. Lider med dem som känner att de måste lämna gruppen för att de hittat nån. Man kan väl hänga här ändå? Häng kvar Anne-Marie!
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 14:59Vad du än gör AM - sälj inte det där punkatricket för billigt, det var mycket övertygande. Har jag hört.
Vad du än gör AM - sälj inte det där punkatricket för billigt, det var mycket övertygande. Har jag hört.
Quote from ellen olsson on 28 August 2008, 18:09> Jag längtar alltid till Italien, oavsett civilstånd. Anledningen är maten och vinet :p
Glöm inte cyklingen! Den är också kanonfin.
F.ö. längtar jag minst lika mycket till Frankrike av ungefär samma anledningar. Där förstår man dessutom vad de säger. :
> Jag längtar alltid till Italien, oavsett civilstånd. Anledningen är maten och vinet :p
Glöm inte cyklingen! Den är också kanonfin.
F.ö. längtar jag minst lika mycket till Frankrike av ungefär samma anledningar. Där förstår man dessutom vad de säger. :