Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 17:16Oh och på söndag kommer jag att vara lika snygg som Lömsk är idag! (H)
Oh och på söndag kommer jag att vara lika snygg som Lömsk är idag! (H)
Quote from Fredrik Närenfors on 29 August 2008, 19:28"Oh och på söndag kommer jag att vara lika snygg som Lömsk är idag"
Å... nej..... och jag som hade tänkt fråga vart du skulle gå och dansa nånstans. Hoppas du har snyggat till dig igen till på måndag då (H)
"Oh och på söndag kommer jag att vara lika snygg som Lömsk är idag"
Å... nej..... och jag som hade tänkt fråga vart du skulle gå och dansa nånstans. Hoppas du har snyggat till dig igen till på måndag då (H)
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 20:13Idag känner jag mig väldigt singel för att jag ska på Kopparhatten ikväll och kommer att springa på minst två (och sannolikt flera) ex/gamla ragg med respektive. Jag kommer i och för sig träffa min senaste date också, men där är det lite oklart vart vi st
Idag känner jag mig väldigt singel för att jag ska på Kopparhatten ikväll och kommer att springa på minst två (och sannolikt flera) ex/gamla ragg med respektive. Jag kommer i och för sig träffa min senaste date också, men där är det lite oklart vart vi st
Quote from Jan Lundquist on 29 August 2008, 21:49Idag känner jag mig extra singel för jag har inte ens barn hemma idag och så går jag på yoga hela helgen och det ser ut som ett bombnedslag i lägenheten 🙂
Idag känner jag mig extra singel för jag har inte ens barn hemma idag och så går jag på yoga hela helgen och det ser ut som ett bombnedslag i lägenheten 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 09:46Per, jag är skitsnygg.
Per, jag är skitsnygg.
Quote from Fredrik Närenfors on 30 August 2008, 15:19Shit... Nu ligger jag riktigt illa till 🙁
Shit... Nu ligger jag riktigt illa till 🙁
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 13:12Gud vad jag är SNYGG idag. Gå ut och dansa gav dessutom utslag på stegräknaren. 15000 steg varav minst 8000 var aerobicssteg. Så jag var inte bara snygg igår, idag utan också imorgon. Yeay!
Gud vad jag är SNYGG idag. Gå ut och dansa gav dessutom utslag på stegräknaren. 15000 steg varav minst 8000 var aerobicssteg. Så jag var inte bara snygg igår, idag utan också imorgon. Yeay!
Quote from Jan Lundquist on 31 August 2008, 14:44Jag är snyggast idag. I alla fall vigare än de flesta av er efter helgens yoga-sessioner 😉
Jag är snyggast idag. I alla fall vigare än de flesta av er efter helgens yoga-sessioner 😉
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 15:10Stina,
Du är garanterat vigare än jag är. Min korsrygg är stel av allt höftvickande. Jag skulle behöva lite massage... någon?
Stina,
Du är garanterat vigare än jag är. Min korsrygg är stel av allt höftvickande. Jag skulle behöva lite massage... någon?
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 15:15o/
Du får betala bussen till Lund själv dock.
o/
Du får betala bussen till Lund själv dock.