Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 10:40... för att ... för att... nä, jag kan nog inte komma på nåt. Vet inte om jag känner mig så särskilt singel just idag faktiskt.
... för att ... för att... nä, jag kan nog inte komma på nåt. Vet inte om jag känner mig så särskilt singel just idag faktiskt.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 16:20Bah...jag känner mig toksingel bara för att jag sitter och läser den här tråden om hur singel folk känner sig... å andra sidan kan man ju inte säga att vi är speciellt ensamma i det stadiet, eftersom det verkar som att singeltrådarna är de överlägset flit
Bah...jag känner mig toksingel bara för att jag sitter och läser den här tråden om hur singel folk känner sig... å andra sidan kan man ju inte säga att vi är speciellt ensamma i det stadiet, eftersom det verkar som att singeltrådarna är de överlägset flit
Quote from Jan Lundquist on 2 September 2008, 17:25.. för jag är superdeppad och ingen kan trösta mig och tala om vad duktig/snäll/söt/rar jag är 🙁
.. för jag är superdeppad och ingen kan trösta mig och tala om vad duktig/snäll/söt/rar jag är 🙁
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 17:38Stina,
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
(L)(L)(L
Stina,
(L)(L)(L
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 17:41Är det din vilopuls?
Är det din vilopuls?
Quote from Jan Lundquist on 2 September 2008, 17:51Tack Håkan (L) Det känns genast mycket bättre (L)
Tack Håkan (L) Det känns genast mycket bättre (L)
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 20:03word, Stina, finns här för dej (hv)
word, Stina, finns här för dej (hv)
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 17:40"... för att ... för att... nä, jag kan nog inte komma på nåt. Vet inte om jag känner mig så särskilt singel just idag faktiskt. "
Tarvar en förklaring?
Är Robert ämne för uteslutning ur singelgruppen ;)?
"... för att ... för att... nä, jag kan nog inte komma på nåt. Vet inte om jag känner mig så särskilt singel just idag faktiskt. "
Tarvar en förklaring?
Är Robert ämne för uteslutning ur singelgruppen ;)?
Quote from Jan Lundquist on 3 September 2008, 20:18Om du och Robert är ett begynnande par får ni nog bilda en egen grupp 😉
Om du och Robert är ett begynnande par får ni nog bilda en egen grupp 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 23:37En av de få gånger jag skulle viljat att barnen var hos sin mamma..
Varför? Jo, pga att Anna min dotter fick fr sig att kräkas efter att ha nobbat fotbollsträning. Sen helt plötsligt , mittinatten, eller snarare typ nu så får hon för sig att kräkas en gå
En av de få gånger jag skulle viljat att barnen var hos sin mamma..
Varför? Jo, pga att Anna min dotter fick fr sig att kräkas efter att ha nobbat fotbollsträning. Sen helt plötsligt , mittinatten, eller snarare typ nu så får hon för sig att kräkas en gå