Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

gaaah, en kort sekund kopplade min trötta hjärna ihop LLHs dejtande och Peters kräkande dotter 😀 (#) 😀

dags för kaffe tror jag... och eftersom jag slutat att dricka Selectas appkiss och brygger eget, gott kaffe med vattenkokare och filter & tratt direk

Idag känner jag mig singel därför att jag gått ut till arbetskollegor och vänner om att jag söker egen lägenhet. Har fått en lista med hyresvärdar och ska börja ringa runt lite smått. Det känns riktigt konstigt, lite overklighetskänsla över det hela... me

Go Katarina...
Mitt erbjudande står kvar 😀

vart vill du bo Katarina, här har du ju ett helt forum som står till din tjänst 😀

och känner du dig särskilt singel för att du flyttar isär/från någon ... det känns som att jag missat något...?

Ja, hur var det Silva? Ett rum med säng och en pilsner? Haha ja det är underbart att höra.

För er som inte håller lika bra koll på mig som Silva har: jag tänkte separera redan i februari och skrev om det här på funbeat men jag har klamrat mig fast tills

Hum jag är singel...men känner mig inte som en typisk singel

Magnus, specificera! Hur känner man sig typiskt singel?

Jag är singel men känner mig inte så "typiskt" singel. Mest lite sugen på att dela livets glädjeämnen med någon som inte är bara kompis.. inte för att det är så bara men ni förstår...)

Läs hela tråden...så känner man sig som en typisk singel...men jag könner mig inte så...

Jag har läst hela tråden men jag kan ändå inte speca de typiska karaktärsdragen för en singel... ensam och övergiven?

typ...och så känner jag mig inte