Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 22:26Johan: 😀
Johan: 😀
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 22:41Förtydligande:
brygger kaffet på muggen i köket😀
Förtydligande:
brygger kaffet på muggen i köket
😀
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 08:46mmm...det ör ju just det...när man kryper ner under täcket och det mysigaste man hittar där är en bra bok/tidning...(har ingen tv i sovrummet och kommer aldrig ha det)
mmm...det ör ju just det...när man kryper ner under täcket och det mysigaste man hittar där är en bra bok/tidning...(har ingen tv i sovrummet och kommer aldrig ha det)
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 08:51HAHAH jag vaknade upp i sällis med min telefon i morse, hur patetiskt är inte det!!
Trodde kanske att någon hunk skulle ringa mig under småtimmarna o erbjuda sin arm...
HAHAH jag vaknade upp i sällis med min telefon i morse, hur patetiskt är inte det!!
Trodde kanske att någon hunk skulle ringa mig under småtimmarna o erbjuda sin arm...
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 08:53Jag försökte men hade inte numret...:`(
Jag försökte men hade inte numret...:`(
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 09:19Åhhh vad synd... men det kanske var det jag kände på mig, att du försökte menar jag!!
Åhhh vad synd... men det kanske var det jag kände på mig, att du försökte menar jag!!
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 09:26så var det nog....
så var det nog....
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 10:45Lisa: du kanske skulle kolla senast slagna samtal, du verkar ha ringt stans alla grabbar i sömnen 😉
Katarina: vilken sötis du har i knäet (L)
Linus: ja för tusan du får en kram du med (en månad försent men ändå)
Hasse 🙂
Lisa: du kanske skulle kolla senast slagna samtal, du verkar ha ringt stans alla grabbar i sömnen 😉
Katarina: vilken sötis du har i knäet (L)
Linus: ja för tusan du får en kram du med (en månad försent men ändå)
Hasse 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 10:51ja du Hans, men jag vågar inte ringa upp, vet ju inte riktigt vad jag sagt....
kanske något oerhört dumt förslag.... hmmm hoppas inte det....
ja du Hans, men jag vågar inte ringa upp, vet ju inte riktigt vad jag sagt....
kanske något oerhört dumt förslag.... hmmm hoppas inte det....
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 10:56Jag tyckte att den här textem var passande för sällskapet i singelforumt: http://www.poeter.se/viewText.php?textId=229809
😉
Jag tyckte att den här textem var passande för sällskapet i singelforumt: http://www.poeter.se/viewText.php?textId=229809
😉