Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:57Köra o hämta vatten, kläder, mat samt liogga i vinden så att Hans kan få vinna.
Köra o hämta vatten, kläder, mat samt liogga i vinden så att Hans kan få vinna.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:58Klart det är en ära, se på alla kända hjälpryttare Armstrong hade under sin framgångsrika karriär.
Få se det var, han den där hm och han som slutade sen.Jag du ser.
Jag misstänker att du är bra på punkor också + att du kan meka.
Och när jag är trött så
Klart det är en ära, se på alla kända hjälpryttare Armstrong hade under sin framgångsrika karriär.
Få se det var, han den där hm och han som slutade sen.
Jag du ser.
Jag misstänker att du är bra på punkor också + att du kan meka.
Och när jag är trött så
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:59vinna, ha jag är glad att ta mig runt.
vinna, ha jag är glad att ta mig runt.
Quote from ellen olsson on 7 September 2008, 12:12Hinken håller fortfarande igång.
Hinken håller fortfarande igång.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:42hinken?
hinken?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 14:07PUNKA!!!!
Jag kör tubless så det där med slang får du fixa själv... Annars har jag inge problem med mekning....Men om jag ska vara hjälpryttare är det ok för mig o dopa mig oxå, som alla stora stjärnor verkar göra??
PUNKA!!!!
Jag kör tubless så det där med slang får du fixa själv... Annars har jag inge problem med mekning....
Men om jag ska vara hjälpryttare är det ok för mig o dopa mig oxå, som alla stora stjärnor verkar göra??
Quote from ellen olsson on 7 September 2008, 14:08George "Hinken" Hincapie
George "Hinken" Hincapie
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 14:22Det är väl först efter de lämnat US Postal/Discovery som de får problem med testverksamheten.
Det fanns ett samarbete mellan Bristol-Myers Squibb och Armstrong.
Det är väl först efter de lämnat US Postal/Discovery som de får problem med testverksamheten.
Det fanns ett samarbete mellan Bristol-Myers Squibb och Armstrong.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 16:10Hincapie ja han känner t o m jag igen, så det fanns några kända hjälpryttare i alla fall.
Tubeless ja ja en kille kan inte få allt, än så länge står inte coca cola och kanelbullar på
listorna i alla fall. Så mekar du så fixar jag fika alt öl och grillat.
Hincapie ja han känner t o m jag igen, så det fanns några kända hjälpryttare i alla fall.
Tubeless ja ja en kille kan inte få allt, än så länge står inte coca cola och kanelbullar på
listorna i alla fall. Så mekar du så fixar jag fika alt öl och grillat.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 16:12Det låter som en done deal:D
Det låter som en done deal:D