Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 16:10Förlåt...om du inte hackade på Armstrong har vi ingen diskussion....en cool grej med honom ar att han kunde kör på nästan maxpuls utan någon större mjölksyra...
ja ja...tråkigt med dopade cyklister och stall...det verkar bli lite bättre
Förlåt...om du inte hackade på Armstrong har vi ingen diskussion....en cool grej med honom ar att han kunde kör på nästan maxpuls utan någon större mjölksyra...
ja ja...tråkigt med dopade cyklister och stall...det verkar bli lite bättre
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 17:03MTB på Eurosport2 nu 🙂
MTB på Eurosport2 nu 🙂
Quote from Charlotte Skoglund on 12 September 2008, 17:05jupp ska givetvis tittas på
svårt med studiediciplinen så får det bli lite MTB
sedan ännu mer mat kanske ngn öl o givetvis en fredagsbastu. ahhh ibland om man som jag har duktigt bra förträngninsmekanismer är livet riktigt skönt
tjihua
jupp ska givetvis tittas på
svårt med studiediciplinen så får det bli lite MTB
sedan ännu mer mat kanske ngn öl o givetvis en fredagsbastu. ahhh ibland om man som jag har duktigt bra förträngninsmekanismer är livet riktigt skönt
tjihua
Quote from Charlotte Skoglund on 12 September 2008, 17:08tjihu snacka om naijs tur man har dator...
tjihu snacka om naijs tur man har dator...
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 17:09Verkligen, ovanligt att de visar singletrack 🙂
Verkligen, ovanligt att de visar singletrack 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 15:48Snacka om att ta upp en död tråd. Men jag kände mig nog mest singel på nyårsafton 08/09 då jag var 11e hjulet i en parmiddag med 5 par 🙂
Snacka om att ta upp en död tråd. Men jag kände mig nog mest singel på nyårsafton 08/09 då jag var 11e hjulet i en parmiddag med 5 par 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:14Hahaaaa! 😀
Fast å andra sidan är ju parmiddagar fullständigt öken, även om man inte e singel! Det kanske är roligare när man får va 11:e hjulet under vagnen? 🙂
Hahaaaa! 😀
Fast å andra sidan är ju parmiddagar fullständigt öken, även om man inte e singel! Det kanske är roligare när man får va 11:e hjulet under vagnen? 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:33Haha ja, det är det nog faktiskt ;). Antagligen var det väl därför jag var där, för att underhålla de andra 🙂
Haha ja, det är det nog faktiskt ;). Antagligen var det väl därför jag var där, för att underhålla de andra 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:43fel post
fel post
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:46Död tråd eller inte....
Känner mig typiskt singel för att jag inte:
-har någon att laga mat till.
-har någon att massera fozzingarna på.
-har någon att ge presenter.
-har någon att ringa å yra med.
-har någon att dela min skumpa med.
-har någon att tälta
Död tråd eller inte....
Känner mig typiskt singel för att jag inte:
-har någon att laga mat till.
-har någon att massera fozzingarna på.
-har någon att ge presenter.