Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:57Lagad mat kan du skicka till mig med postpaket.
Lagad mat kan du skicka till mig med postpaket.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 17:08Mr Frippe!
Allt ovanstående hade du mer än gärna fått göra till mig 😉Jag känner mig typiskt singel för att jag just inte har någon som gör detta till/för mig eller någon jag får göra det med/till.
Sitter just nu på jobb för att jag inte vill åka he
Mr Frippe!
Allt ovanstående hade du mer än gärna fått göra till mig 😉
Jag känner mig typiskt singel för att jag just inte har någon som gör detta till/för mig eller någon jag får göra det med/till.
Sitter just nu på jobb för att jag inte vill åka he
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 17:27Skulle vara skönt att ha någon som kunde laga middag åt mig idag, efter en heldag inne i stan, gick upp kring 7 i morse, kom hem strax efter 16 snåret (allt är relativt) är helt slut.
Skulle vara skönt att ha någon som kunde laga middag åt mig idag, efter en heldag inne i stan, gick upp kring 7 i morse, kom hem strax efter 16 snåret (allt är relativt) är helt slut.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 18:15Får man byta skumpan mot portvin o tältet mot ett slott så kanske vi kan ha en deal?
Får man byta skumpan mot portvin o tältet mot ett slott så kanske vi kan ha en deal?
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 18:17Vill väl inte verka desperat....
Men kör till...
He heMitt eller ditt slott?
Vill väl inte verka desperat....
Men kör till...
He he
Mitt eller ditt slott?
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 18:35Vi tar ditt, om det inte spökar för häftigt. Mitt behövde städas idag!
Vi tar ditt, om det inte spökar för häftigt. Mitt behövde städas idag!
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 18:38Tur jag damma av soffan igår då.... 😉
Middagen e klar vid 20 rycket... 😀
Tur jag damma av soffan igår då.... 😉
Middagen e klar vid 20 rycket... 😀
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 19:20Aschh då jag tränar ju mellan 20 och 21! Du får hålla maten varm, o rasta hunden under tiden.
Aschh då jag tränar ju mellan 20 och 21! Du får hålla maten varm, o rasta hunden under tiden.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 19:22Idag känner jag mig singel för att jag äter middag med datorn som bordsherre...
Idag känner jag mig singel för att jag äter middag med datorn som bordsherre...
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 20:20Idag kände jag mig extra singel då jag sneglade avundsjukt på det äldre paret som gick hand i hand framför mig.
Idag kände jag mig extra singel då jag sneglade avundsjukt på det äldre paret som gick hand i hand framför mig.