Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:08efter att ha läst i en annan tråd precis så var det säkert något om cykling du ringde om
😉
efter att ha läst i en annan tråd precis så var det säkert något om cykling du ringde om
😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:10Jag lider med dig Lisa. Jag var där själv i fredags.. men som tur var så gjorde jag ingen skada... jag ringde bara en massa.. och kallade en och annan oskyldig förbipasserande för horbög. Höhöh.
Jag lider med dig Lisa. Jag var där själv i fredags.. men som tur var så gjorde jag ingen skada... jag ringde bara en massa.. och kallade en och annan oskyldig förbipasserande för horbög. Höhöh.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:15jaså det var du som stod och ylade i gathörnet
jaså det var du som stod och ylade i gathörnet
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:22Ja det var säkert något cykelrelaterat eftersom jag finner mig själv sitta lääänge framför datorn o ägna mig åt cykelporr!!
Sintesi... åhhhh Giant!! xtr.. Mmmmm
Nej nu måste jag sluta detta är inte bra för min plånbok!!!!Men det är betydligt enklare än
Ja det var säkert något cykelrelaterat eftersom jag finner mig själv sitta lääänge framför datorn o ägna mig åt cykelporr!!
Sintesi... åhhhh Giant!! xtr.. Mmmmm
Nej nu måste jag sluta detta är inte bra för min plånbok!!!!
Men det är betydligt enklare än
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:23Om man gillar kallahjärtade hårda män utan ett uns fett (erkänn, cyklar är spinkiga!)!
Om man gillar kallahjärtade hårda män utan ett uns fett (erkänn, cyklar är spinkiga!)!
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:25jag erkänner.....;)
Men lite fett finns det på dem...
jag erkänner.....;)
Men lite fett finns det på dem...
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:37men det feta har du väl i lagren
PS Lisa och andra har ni sett att det ska vara en singelträff på Akkurat den 17:e
i Stockholm
men det feta har du väl i lagren
PS Lisa och andra har ni sett att det ska vara en singelträff på Akkurat den 17:e
i Stockholm
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:39o det feat finns i lagren på gaffelbenen o kjedjan...
Ja jag har observerat det, kanske inte är hemma doch... jobbar på Äspö nästa vecka... kanske
o det feat finns i lagren på gaffelbenen o kjedjan...
Ja jag har observerat det, kanske inte är hemma doch... jobbar på Äspö nästa vecka... kanske
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:50Lisa, du har just kvalificerat dig till att bli min hjälpryttare 🙂
Lisa, du har just kvalificerat dig till att bli min hjälpryttare 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:55Tack Hans!
Det är en ära:-) (Hoppas jag...)
Tack Hans!
Det är en ära:-) (Hoppas jag...)