Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Oftast inte jag heller. Ibland lite ensam när alla andra skall mysa med respektive men inte annars. En typisk singeltjej verkar i sthlm definieras som en partypingla och det är jag ju oftast inte heller. Då är jag väl ingen typisk singel då 🙂

Varannanvecka har jag barne då gottar jag mig i kramar, mys och pys...

veckan därpå blir fullt ös med umgänge med kompisar, träning, jobb...jag brukar njuta när jag kommer hem och slänger mig i soffan...men visst hade det varit mysigt att vara 2...

Jag känner mig inte ensam och övergiven, men skulle ändå vilja ha någon att kramas med...;)

idag känner jag mig väldigt singel, för jag ska till IKEA. Ska hjälpa min kompis och hans tjej med att köpa en STOOOOR säng.
Sen så kommer de säkert ha jättemysigt ikväll! Konsumentgranska fjädrarna och benens hållfasthet.
Jag får väl fråga imorgon om sä

Känner mig inte heller singel, varken typisk eller otypisk.

Idag skulle jag verkligen behöva någons axel att luta huvudet mot, men imorgon kanske det inte behövs längre...

Jag känner som Michael... Inte typiskt singel i negativ bemärkelse. Jag är lyckligt singel. Får man vara med ändå...???
Visserligen är jag färsk på området singel och hinner säkert ändra mig i frågan. Men just nu är allt på topp (t+)

..För att jag inte har några fina flickor att prata med, de verkar upptagna med ett eller annat.

Jag tycker att det kan vara lite ensamt o gå o lägga sig i en tom kall säng på kvällen. Saknar någons armar att mysa in mig i under täcket....

Just så känns det nu...

Gonatt, imorgon är en ny dag...

Håkan Zäta skrev: Dags för kaffe tror jag... och eftersom jag slutat att dricka Selectas appkiss och brygger eget, gott kaffe med vattenkokare och filter & tratt direkt på muggen så är det något jag ser fram emot.

Fråga: Är det inte trevligare att brygg