Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 16:38Oftast inte jag heller. Ibland lite ensam när alla andra skall mysa med respektive men inte annars. En typisk singeltjej verkar i sthlm definieras som en partypingla och det är jag ju oftast inte heller. Då är jag väl ingen typisk singel då 🙂
Oftast inte jag heller. Ibland lite ensam när alla andra skall mysa med respektive men inte annars. En typisk singeltjej verkar i sthlm definieras som en partypingla och det är jag ju oftast inte heller. Då är jag väl ingen typisk singel då 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 17:19Varannanvecka har jag barne då gottar jag mig i kramar, mys och pys...
veckan därpå blir fullt ös med umgänge med kompisar, träning, jobb...jag brukar njuta när jag kommer hem och slänger mig i soffan...men visst hade det varit mysigt att vara 2...
Varannanvecka har jag barne då gottar jag mig i kramar, mys och pys...
veckan därpå blir fullt ös med umgänge med kompisar, träning, jobb...jag brukar njuta när jag kommer hem och slänger mig i soffan...men visst hade det varit mysigt att vara 2...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 17:42Jag känner mig inte ensam och övergiven, men skulle ändå vilja ha någon att kramas med...;)
Jag känner mig inte ensam och övergiven, men skulle ändå vilja ha någon att kramas med...;)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 17:51idag känner jag mig väldigt singel, för jag ska till IKEA. Ska hjälpa min kompis och hans tjej med att köpa en STOOOOR säng.
Sen så kommer de säkert ha jättemysigt ikväll! Konsumentgranska fjädrarna och benens hållfasthet.
Jag får väl fråga imorgon om sä
idag känner jag mig väldigt singel, för jag ska till IKEA. Ska hjälpa min kompis och hans tjej med att köpa en STOOOOR säng.
Sen så kommer de säkert ha jättemysigt ikväll! Konsumentgranska fjädrarna och benens hållfasthet.
Jag får väl fråga imorgon om sä
Quote from Christian Wahlberg on 4 September 2008, 18:09Känner mig inte heller singel, varken typisk eller otypisk.
Känner mig inte heller singel, varken typisk eller otypisk.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 18:12Idag skulle jag verkligen behöva någons axel att luta huvudet mot, men imorgon kanske det inte behövs längre...
Idag skulle jag verkligen behöva någons axel att luta huvudet mot, men imorgon kanske det inte behövs längre...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 18:13Jag känner som Michael... Inte typiskt singel i negativ bemärkelse. Jag är lyckligt singel. Får man vara med ändå...???
Visserligen är jag färsk på området singel och hinner säkert ändra mig i frågan. Men just nu är allt på topp (t+)
Jag känner som Michael... Inte typiskt singel i negativ bemärkelse. Jag är lyckligt singel. Får man vara med ändå...???
Visserligen är jag färsk på området singel och hinner säkert ändra mig i frågan. Men just nu är allt på topp (t+)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 21:10..För att jag inte har några fina flickor att prata med, de verkar upptagna med ett eller annat.
..För att jag inte har några fina flickor att prata med, de verkar upptagna med ett eller annat.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 21:43Jag tycker att det kan vara lite ensamt o gå o lägga sig i en tom kall säng på kvällen. Saknar någons armar att mysa in mig i under täcket....
Just så känns det nu...
Gonatt, imorgon är en ny dag...
Jag tycker att det kan vara lite ensamt o gå o lägga sig i en tom kall säng på kvällen. Saknar någons armar att mysa in mig i under täcket....
Just så känns det nu...
Gonatt, imorgon är en ny dag...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 22:23Håkan Zäta skrev: Dags för kaffe tror jag... och eftersom jag slutat att dricka Selectas appkiss och brygger eget, gott kaffe med vattenkokare och filter & tratt direkt på muggen så är det något jag ser fram emot.
Fråga: Är det inte trevligare att brygg
Håkan Zäta skrev: Dags för kaffe tror jag... och eftersom jag slutat att dricka Selectas appkiss och brygger eget, gott kaffe med vattenkokare och filter & tratt direkt på muggen så är det något jag ser fram emot.
Fråga: Är det inte trevligare att brygg