Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:12Idag vill jag verkligen inte vara singel! Innebandyn har startat och det blev ett monsterpass på 3 timmar. Kroppen är som en sladdrig cykelslang..... konstig liknelse, för jag är ju stel för sjutton, hmm. Ja ja hur som så tänker jag inte ta på mig någon S
Idag vill jag verkligen inte vara singel! Innebandyn har startat och det blev ett monsterpass på 3 timmar. Kroppen är som en sladdrig cykelslang..... konstig liknelse, för jag är ju stel för sjutton, hmm. Ja ja hur som så tänker jag inte ta på mig någon S
Quote from Jan Lundquist on 31 August 2008, 17:37Anna, mitt största problem i yogan är inte mina höfter, tack vare mitt idoga höftvickande, jag tror vickandet hållt mig mjuk och smidig i höfterna 😀
Anna, mitt största problem i yogan är inte mina höfter, tack vare mitt idoga höftvickande, jag tror vickandet hållt mig mjuk och smidig i höfterna 😀
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:17Stina,
snackar vi Yoga nu eller snackar vi "Yooooga" 😉
Stina,
snackar vi Yoga nu eller snackar vi "Yooooga" 😉
Quote from Torbjörn Ohlsson on 31 August 2008, 19:52Självklart Anna.... Fast massage är inte min grej......
Idag är jag toksingel - sitter helt sonika och tycker synd om mig själv. Illa va?
Självklart Anna.... Fast massage är inte min grej......
Idag är jag toksingel - sitter helt sonika och tycker synd om mig själv. Illa va?
Quote from Jan Lundquist on 31 August 2008, 20:29"snackar vi Yoga nu eller snackar vi "Yooooga" "
Typ (H)
"snackar vi Yoga nu eller snackar vi "Yooooga" "
Typ (H)
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 22:01Jag är så singel att jag inte ens reflekterar över det, känner inget särskilt över det. Glömde till och med bort att jag var en sån där kvinna på IKEA idag - ni vet som går omkring och försöker ge lite glans på (sin förmodat) halvtråkiga vardag.
Jag är så singel att jag inte ens reflekterar över det, känner inget särskilt över det. Glömde till och med bort att jag var en sån där kvinna på IKEA idag - ni vet som går omkring och försöker ge lite glans på (sin förmodat) halvtråkiga vardag.
Quote from Fredrik Närenfors on 31 August 2008, 23:01Ahh... Var det dig jag såg. Intressant.
Ledsen Anna, kunde inte hålla mig till imorgon utan körde mitt IKEA race idag redan.
Ahh... Var det dig jag såg. Intressant.
Ledsen Anna, kunde inte hålla mig till imorgon utan körde mitt IKEA race idag redan.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 23:07Hm, så du åkte till Kållered minsann!?
Sanningen att säga var jag ju inte ensam, utan med min dotter och shoppade mest till hennes krypin.
Hm, så du åkte till Kållered minsann!?
Sanningen att säga var jag ju inte ensam, utan med min dotter och shoppade mest till hennes krypin.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 10:01..för att jag sitter på Funbeat istället för att fika på ett fik och trilla in i någons ögon...
..för att jag sitter på Funbeat istället för att fika på ett fik och trilla in i någons ögon...
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 10:03Åk till Flinkmanns konditori i Sireköping.
Åk till Flinkmanns konditori i Sireköping.