Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 18:24Du skrev väl fel nu? Du menar "där förstår man heller inte vad dom säger". 😉
Du skrev väl fel nu? Du menar "där förstår man heller inte vad dom säger". 😉
Quote from Jan Lundquist on 28 August 2008, 18:55Nä Fredrik, jag cyklar inte på min semester i Italien eller Frankrike. Jag åker taxi 😉
Nä Fredrik, jag cyklar inte på min semester i Italien eller Frankrike. Jag åker taxi 😉
Quote from Christian Wahlberg on 28 August 2008, 19:30Stina, då missar du verkligen nåt.
Stina, då missar du verkligen nåt.
Quote from Jan Lundquist on 28 August 2008, 19:33Tror du det?
Tror du det?
Quote from Christian Wahlberg on 28 August 2008, 19:37Jajamensan, jag cyklar i Frankrike när jag har vägarna förbi och det är livskvalitet på hög nivå.
Jajamensan, jag cyklar i Frankrike när jag har vägarna förbi och det är livskvalitet på hög nivå.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 10:46Robert: schhhhhhhhhh!
Robert: schhhhhhhhhh!
Quote from Emma Sjöberg on 29 August 2008, 13:02Klart man ska cykla i Italien.. det är ju då man får se saker jue..
Klart man ska cykla i Italien.. det är ju då man får se saker jue..
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:11Fast taxi verkar smartare i Italien. De kör bra men har lite svårt för start och stopp och då vill man inte vara cykeln som råkar vara i vägen för bilen... Förresten kan man bli utbjuden av taxi-chauffören 😉
Fast taxi verkar smartare i Italien. De kör bra men har lite svårt för start och stopp och då vill man inte vara cykeln som råkar vara i vägen för bilen... Förresten kan man bli utbjuden av taxi-chauffören 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:57Idag känner jag mig singel för att jag kastade ett getöga på spegeln när jag varit och bakisbajsat, och SHIT vad snygg jag ser ut idag! Och där är ingen som kan dra nytta av det 😉
Idag känner jag mig singel för att jag kastade ett getöga på spegeln när jag varit och bakisbajsat, och SHIT vad snygg jag ser ut idag! Och där är ingen som kan dra nytta av det 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 17:09Idag känner jag mig vansinnigt singel för att jag är hemma ensam och tvättar en fredagskväll. Ingen att mysa med i soffhörnet. Ingen att dricka fredagsdricka med. Ingen att laga extra god mat till.
Och imorgon kommer jag att känna mig extra mycket singe
Idag känner jag mig vansinnigt singel för att jag är hemma ensam och tvättar en fredagskväll. Ingen att mysa med i soffhörnet. Ingen att dricka fredagsdricka med. Ingen att laga extra god mat till.
Och imorgon kommer jag att känna mig extra mycket singe