Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:50Mm, just det
Mm, just det
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:50Tack Emelie! Vad glad jag blev nu! (H:)
Tack Emelie! Vad glad jag blev nu! (H:)
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:52Allt för dig hjär... Jag menar Jenny! Allt för dig Jenny! (Det var nära ögat!) 😀
Allt för dig hjär... Jag menar Jenny! Allt för dig Jenny! (Det var nära ögat!) 😀
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:54🙂 så behåller du den? det tycker jag att du ska!
🙂 så behåller du den? det tycker jag att du ska!
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:54Åh, och jag som ÄLSKAR att bli kallad hjärtat!... Kommer att sakna det. Men men. Den dagen kommer säkert! 🙂
Edit: Emelie: Ja. Det kanske jag gör! 🙂 Känner mig fortfarande inte helt bombsäker fast känner jag mig själv rätt, så blir jag det imorn när jag
Åh, och jag som ÄLSKAR att bli kallad hjärtat!... Kommer att sakna det. Men men. Den dagen kommer säkert! 🙂
Edit: Emelie: Ja. Det kanske jag gör! 🙂 Känner mig fortfarande inte helt bombsäker fast känner jag mig själv rätt, så blir jag det imorn när jag
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:56Och jag som ÄLSKAR att kalla folk för hjärtat, men har fått reda på att det "minsann kan uppfattas som förnedrande"... 🙂
Och jag som ÄLSKAR att kalla folk för hjärtat, men har fått reda på att det "minsann kan uppfattas som förnedrande"... 🙂
Quote from Åsa Tysklind on 25 September 2009, 21:56Den var snygg..
Men du ska trivas i den också. Gör du det så ska du behålla den.
Den var snygg..
Men du ska trivas i den också. Gör du det så ska du behålla den.
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 21:58Jasså? Hmm. Jag har varit riktigt kär i nån som kallade mig för hjärtat en gång och då var det det mysigaste som fanns! På vilket sätt skulle det vara förnedrande?
Ah, tack Robert! Jodå, den är skön (och väldigt varm att ha på sig inomhus ;)) och i fint
Jasså? Hmm. Jag har varit riktigt kär i nån som kallade mig för hjärtat en gång och då var det det mysigaste som fanns! På vilket sätt skulle det vara förnedrande?
Ah, tack Robert! Jodå, den är skön (och väldigt varm att ha på sig inomhus ;)) och i fint
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:00(t+) Snygg
(t+) Snygg
Quote from Åsa Tysklind on 25 September 2009, 22:02Känner du dig som lammkött så klart ska du ha den då 😉
Känner du dig som lammkött så klart ska du ha den då 😉