Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 22:53Jag är glad att jag inte har sex cyklar i mitt vardagsrum OCKSÅ. 🙂
Jag är glad att jag inte har sex cyklar i mitt vardagsrum OCKSÅ. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 26 September 2009, 00:27också? vad mer hr du sex av? det du gömmer bakom dina vita pappskivor?
också? vad mer hr du sex av? det du gömmer bakom dina vita pappskivor?
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 10:29Hey! Förolämpa inte mina möbler! "Vita pappskivor"... *fnys*
Hey! Förolämpa inte mina möbler! "Vita pappskivor"... *fnys*
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 15:42..som totalt opartisk o utomstående måste jag säga att den def. e en keeper!!!
..som totalt opartisk o utomstående måste jag säga att den def. e en keeper!!!
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 15:43Tack Niina! Nu kan jag ändå inte lämna tillbaka den, så jag har inget val, så det känns i alla fall skönt att ni tycker så! 🙂
Tack Niina! Nu kan jag ändå inte lämna tillbaka den, så jag har inget val, så det känns i alla fall skönt att ni tycker så! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 16:08Bra beslut virtuella hjärtat! (Generellt alltså...) 😉
Bra beslut virtuella hjärtat! (Generellt alltså...) 😉
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 16:19Tack eh... Mats (antar jag att jag fortfarande får kalla dig?). 🙂
Tack eh... Mats (antar jag att jag fortfarande får kalla dig?). 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 18:54Jenny; Snygg jacka på en snygg tjej!
Jenny; Snygg jacka på en snygg tjej!
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 19:10Tack Peter! 🙂
Tack Peter! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 19:14Jenny - behåll!
Jag känner mig typiskt singel för att jag när jag stapplade hem från Lidingöloppet skulle behövt nån som kunde massera min rumpa. Krampen vill liksom inte släppa.
Jenny - behåll!
Jag känner mig typiskt singel för att jag när jag stapplade hem från Lidingöloppet skulle behövt nån som kunde massera min rumpa. Krampen vill liksom inte släppa.