Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 19:25Oj, det hade varit SVÅRT att övertala en pojkvän att göra eller? *ironisk* 😉 Det kanske kan vara en raggningsreplik? Hittade du ingen sötnos när du sprang då?
Oj, det hade varit SVÅRT att övertala en pojkvän att göra eller? *ironisk* 😉 Det kanske kan vara en raggningsreplik? Hittade du ingen sötnos när du sprang då?
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 19:28En och annan snygg rumpa sprang förbi mig ...
En och annan snygg rumpa sprang förbi mig ...
Quote from Rasmus Olsson on 26 September 2009, 19:28Johanna, undrar lite hur du springer, med benen eller med rumpan? Nåväl, jag kan gärna massera din rumpa.
Johanna, undrar lite hur du springer, med benen eller med rumpan? Nåväl, jag kan gärna massera din rumpa.
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 19:29Är inte benen en förlängning av rumpan egentligen? 😉
Johanna: Tog du inte rump... Jag menar rygg på dem då?
Är inte benen en förlängning av rumpan egentligen? 😉
Johanna: Tog du inte rump... Jag menar rygg på dem då?
Quote from Rasmus Olsson on 26 September 2009, 19:30Och ryggen en förlängning av rumpan och halsen en förlängning av ryggen och huvudet en förlängning av halsen....
Och ryggen en förlängning av rumpan och halsen en förlängning av ryggen och huvudet en förlängning av halsen....
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 19:31Och höftböjaren. Och låret. Ja, jag undrar också hur jag springer.
Jenny - nä, de var så svettiga så jag ville inte springa alldeles bakom dem. Surt sa räven... 🙂
Och höftböjaren. Och låret. Ja, jag undrar också hur jag springer.
Jenny - nä, de var så svettiga så jag ville inte springa alldeles bakom dem. Surt sa räven... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2009, 23:06Hade de inte massagen för 20 pix i år?
Hade de inte massagen för 20 pix i år?
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 09:44Visst fanns det massage på plats, fast jag tänkte att jag först skulle hämta mina grejer (hade pengar i påsen med överdragskläder) och sen orkade jag inte stappla tillbaka så jag åkte hem i stället. Dåligt val.
Visst fanns det massage på plats, fast jag tänkte att jag först skulle hämta mina grejer (hade pengar i påsen med överdragskläder) och sen orkade jag inte stappla tillbaka så jag åkte hem i stället. Dåligt val.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 07:38Jenny, min skarpa blick tycks uppfatta att några av de där böckerna bakom de "vita pappskivorna" som du så gärna vill kalla dem (H) ser inte ut att vara vanlig skönlitteratur. Kan du ha pluggat nåt spännande i dina dagar tros?
Jenny, min skarpa blick tycks uppfatta att några av de där böckerna bakom de "vita pappskivorna" som du så gärna vill kalla dem (H) ser inte ut att vara vanlig skönlitteratur. Kan du ha pluggat nåt spännande i dina dagar tros?
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 08:15Nääää... Jag är osäker på vilka böcker du menar, Nyfiken-i-en-strut? 😉 Men av det som inte är skönlitteratur, är det nog mest böcker jag har läst (eller inte läst, men var intresserad av) för mitt eget nöjes skull. Nåt särskilt du fick syn på? Eller vill
Nääää... Jag är osäker på vilka böcker du menar, Nyfiken-i-en-strut? 😉 Men av det som inte är skönlitteratur, är det nog mest böcker jag har läst (eller inte läst, men var intresserad av) för mitt eget nöjes skull. Nåt särskilt du fick syn på? Eller vill