Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Oj, det hade varit SVÅRT att övertala en pojkvän att göra eller? *ironisk* 😉 Det kanske kan vara en raggningsreplik? Hittade du ingen sötnos när du sprang då?

En och annan snygg rumpa sprang förbi mig ...

Johanna, undrar lite hur du springer, med benen eller med rumpan? Nåväl, jag kan gärna massera din rumpa.

Är inte benen en förlängning av rumpan egentligen? 😉

Johanna: Tog du inte rump... Jag menar rygg på dem då?

Och ryggen en förlängning av rumpan och halsen en förlängning av ryggen och huvudet en förlängning av halsen....

Och höftböjaren. Och låret. Ja, jag undrar också hur jag springer.

Jenny - nä, de var så svettiga så jag ville inte springa alldeles bakom dem. Surt sa räven... 🙂

Hade de inte massagen för 20 pix i år?

Visst fanns det massage på plats, fast jag tänkte att jag först skulle hämta mina grejer (hade pengar i påsen med överdragskläder) och sen orkade jag inte stappla tillbaka så jag åkte hem i stället. Dåligt val.

Jenny, min skarpa blick tycks uppfatta att några av de där böckerna bakom de "vita pappskivorna" som du så gärna vill kalla dem (H) ser inte ut att vara vanlig skönlitteratur. Kan du ha pluggat nåt spännande i dina dagar tros?

Nääää... Jag är osäker på vilka böcker du menar, Nyfiken-i-en-strut? 😉 Men av det som inte är skönlitteratur, är det nog mest böcker jag har läst (eller inte läst, men var intresserad av) för mitt eget nöjes skull. Nåt särskilt du fick syn på? Eller vill