Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 13:49Jag är övertygad om att du är snyggare utan jackan 😉
Jag är övertygad om att du är snyggare utan jackan 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 15:44vad är det för jacka alla pratar om, jag ser ingen... 😉
vad är det för jacka alla pratar om, jag ser ingen... 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 16:09Håkan: min skinnjacka... Finns bilder lite längre upp i tråden. 🙂
Karl: Jasså? Vad läste din bror då?
Håkan: min skinnjacka... Finns bilder lite längre upp i tråden. 🙂
Karl: Jasså? Vad läste din bror då?
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 16:20Jenny,
jag tittar på bilderna... på översta bilden skymtar en läcker rum...ööö... jahaaaa, jackan. Vad fin!😉
Jenny,
jag tittar på bilderna... på översta bilden skymtar en läcker rum...ööö... jahaaaa, jackan. Vad fin!
😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 16:23Jenny: Han valde att inte alls läsa i Helsingborg utan det blev Matte-Data på Uppsala universitet. Lite roligt i alla fall.
Jenny: Han valde att inte alls läsa i Helsingborg utan det blev Matte-Data på Uppsala universitet. Lite roligt i alla fall.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 16:47Håkan: du behöver nog gå till en optiker och göra syntest
Karl: Ok. Det gjorde han förmodligen rätt i! 😉
Håkan: du behöver nog gå till en optiker och göra syntest
Karl: Ok. Det gjorde han förmodligen rätt i! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2009, 17:08Eller gå till en musikaffär å göra en synthtest?
Eller gå till en musikaffär å göra en synthtest?
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 17:11eller vara t y d l i g a r e i mitt flirtande men kanske mera prata om fina ön, vackert hår osv. osv. än att det ser ut som att Jenny har en het jeansrumpa...
eller vara t y d l i g a r e i mitt flirtande men kanske mera prata om fina ön, vackert hår osv. osv. än att det ser ut som att Jenny har en het jeansrumpa...
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 18:28Håkan... Ja, man kan i alla fall inte beskylla dig för att ha dålig fantasi! När jag tittar på de bilderna ser jag inte skymtningen av en rumpa nånstans... Men det kanske är som "kejsarens nya kläder" - man kanske måste vara kille för att se det? 😉
Edit
Håkan... Ja, man kan i alla fall inte beskylla dig för att ha dålig fantasi! När jag tittar på de bilderna ser jag inte skymtningen av en rumpa nånstans... Men det kanske är som "kejsarens nya kläder" - man kanske måste vara kille för att se det? 😉
Edit
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 18:33subtil.
check
subtil.
check