Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 20:51okej, tar tillbaka feg.
undra om det funkar om jag ersätter med "tror inte du kan"... 😛
okej, tar tillbaka feg.
undra om det funkar om jag ersätter med "tror inte du kan"... 😛
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 20:52kan vaddå?
kan vaddå?
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:00>Avståndet gör det riskfritt jue... *fegis* ;)<
Blir "Avståndet gör det riskfritt jue... *tror inte du kan* ;)"
>Avståndet gör det riskfritt jue... *fegis* ;)<
Blir "Avståndet gör det riskfritt jue... *tror inte du kan* ;)"
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:07Magnus: ... Kan bjuda hem dig? Eh... Var det inte det jag gjorde (med en massa om och men, men ändå)?
Magnus: ... Kan bjuda hem dig? Eh... Var det inte det jag gjorde (med en massa om och men, men ändå)?
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:20Mjo, nästan. Har långtråkigt bara... Blir nog te, macka & bokrackarn i soffan ändå.
Mjo, nästan. Har långtråkigt bara... Blir nog te, macka & bokrackarn i soffan ändå.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:22Åh, crap... Nu börjar jag också längta efter sällskap. MÅSTE NI HÅLLA PÅ OCH TJATA HELA F*RBANNADE TIDEN?!! Damn!
Åh, crap... Nu börjar jag också längta efter sällskap. MÅSTE NI HÅLLA PÅ OCH TJATA HELA F*RBANNADE TIDEN?!! Damn!
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:27Skall sluta för idag. Hoppas ni andra får en trevlig kväll. (jo du ingår i den gruppen Jenny ;))
Skall sluta för idag. Hoppas ni andra får en trevlig kväll. (jo du ingår i den gruppen Jenny ;))
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:34Bara för att reta Jenny: Guuuuud va skönt det vore att ha nån att mysa med just nu... 😀
Edit: Det vette f*n om inte det där retade mig mer än Jenny... (#)
Bara för att reta Jenny: Guuuuud va skönt det vore att ha nån att mysa med just nu... 😀
Edit: Det vette f*n om inte det där retade mig mer än Jenny... (#)
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 21:49Typiskt singel för att jag tog en baugette på Statoil efter träningen, uppföljt med en tallrik flinr med mjölk här hemma. (#)
Typiskt singel för att jag tog en baugette på Statoil efter träningen, uppföljt med en tallrik flinr med mjölk här hemma. (#)
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 22:04😀
haha idag ... singel för att Dagen är precis så där underbar som den bara kan vara när man är singel och kan göra vad man vill när man vill 😀(L) (L) (L) (L)
😀
haha idag ... singel för att Dagen är precis så där underbar som den bara kan vara när man är singel och kan göra vad man vill när man vill 😀
(L) (L) (L) (L)