Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:53Locka? Det var ju du som började!
Locka? Det var ju du som började!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:54Känner mig typiskt singel idag för att ingen kan smörja in liniment på den del av ryggen som man absolut inte kommer åt själv, har funderat på att använda baksidan av en lång träslev men det kändes för desperat på nåt sätt 🙂 Ett glas rött invärtes och e
Känner mig typiskt singel idag för att ingen kan smörja in liniment på den del av ryggen som man absolut inte kommer åt själv, har funderat på att använda baksidan av en lång träslev men det kändes för desperat på nåt sätt 🙂 Ett glas rött invärtes och e
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:55Bruse, borde inte du också njuta av Sofies första fredag i nya lägenheten?
Bruse, borde inte du också njuta av Sofies första fredag i nya lägenheten?
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 20:56AnnaKarin: jag ska inte erbjuda mig att hjälpa dig, jag verkar ha trasslat till det med Sofie lite. Ska bara lsa det, sen kommer jag över.
Sofie: jag?! Jag har inte gjort nåt. Jag bara ville vara snäll mot söta du i din nya situation.
Johanna: ok, då fö
AnnaKarin: jag ska inte erbjuda mig att hjälpa dig, jag verkar ha trasslat till det med Sofie lite. Ska bara lsa det, sen kommer jag över.
Sofie: jag?! Jag har inte gjort nåt. Jag bara ville vara snäll mot söta du i din nya situation.
Johanna: ok, då fö
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:05I dag känner jag mig singel för att ingen tycker om mig!:-(
I dag känner jag mig singel för att ingen tycker om mig!:-(
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 21:06Ok, bäst att komma över då, bäst att lyda. Men var bor du då, hos ditt ex var du inte, han undrade "vem fan är du som frågar efter min flickvän" sa han.
Ok, bäst att komma över då, bäst att lyda. Men var bor du då, hos ditt ex var du inte, han undrade "vem fan är du som frågar efter min flickvän" sa han.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:07Som man bäddar får man ligga.
Som man bäddar får man ligga.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:07Idag känner jag mig typiskt singel för att ingen lagat mat till mig idag heller...
Idag känner jag mig typiskt singel för att ingen lagat mat till mig idag heller...
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:10Den man ligger med bäddar.
Den man ligger med bäddar.
Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 21:11Skit i att bädda ligg så mycket de går istället.....
Skit i att bädda ligg så mycket de går istället.....