Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:24Åh! Shit! Då ska jag ge fan i att bädda och sätta in 10000 på ditt konto då. Vill klargöra att jag ger fan i BÅDA sakerna. Sen hoppas jag att han knackar på... Bäst för dig i alla all :@
Åh! Shit! Då ska jag ge fan i att bädda och sätta in 10000 på ditt konto då. Vill klargöra att jag ger fan i BÅDA sakerna. Sen hoppas jag att han knackar på... Bäst för dig i alla all :@
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:25Oscar, jag vill ha dig som granne 😉
Oscar, jag vill ha dig som granne 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:29Johanna... Jag TROR faktiskt att det finns det... Eller så var Han kompis med de som bor under mig. I onsdags när jag storröjde bort hyresvärdens saker ner till källaren så var det en jäkligt snygg kille som hjälpte mig med en dötung flyttkartong ner för
Johanna... Jag TROR faktiskt att det finns det... Eller så var Han kompis med de som bor under mig. I onsdags när jag storröjde bort hyresvärdens saker ner till källaren så var det en jäkligt snygg kille som hjälpte mig med en dötung flyttkartong ner för
Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 21:29Sofie.... Du koomer träffa honom med stort H det är jag övertygad om. Du verkar ju charmig och trevlig. 🙂
Sofie.... Du koomer träffa honom med stort H det är jag övertygad om. Du verkar ju charmig och trevlig. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:30Nja...hoppas väl på det i alla fall... Tack Oscar.
Nja...hoppas väl på det i alla fall... Tack Oscar.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:31Sofie, har vi inte lärt oss av erfarenhet att det bara är när vi ser sunkiga ut som vi träffar snygga karlar?
Sofie, har vi inte lärt oss av erfarenhet att det bara är när vi ser sunkiga ut som vi träffar snygga karlar?
Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 21:31Johanna det är bara att flytta hit eller så kan jag flytt adit du bor. 😉
Johanna det är bara att flytta hit eller så kan jag flytt adit du bor. 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:31Åh Sofie, vad romantiskt! Blir alldeles immig om rutorna.
Åh Sofie, vad romantiskt! Blir alldeles immig om rutorna.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:33Finns ingen möjlighet att ni kan se sunkiga ut!!(H)
Finns ingen möjlighet att ni kan se sunkiga ut!!(H)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:35Hm, man kanske ska kolla sådant innan man flyttar till nytt område? Grann-singel-statusen alltså? Missade den detaljen när jag flyttade; mest par och enstaka "kärnfamiljer" häromkring:-( nåja, vinet hjälper så jag skippar rygg-linimentet...tack ändå Bruse
Hm, man kanske ska kolla sådant innan man flyttar till nytt område? Grann-singel-statusen alltså? Missade den detaljen när jag flyttade; mest par och enstaka "kärnfamiljer" häromkring:-( nåja, vinet hjälper så jag skippar rygg-linimentet...tack ändå Bruse