Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:49Jo, det vore det! OM han leende sa "gärna"... 😉
Jo, det vore det! OM han leende sa "gärna"... 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:52Vilket härligt hus du flyttat till Sofie. En tiopoängare direkt sådär. Lilla jag är bara en 11-poängare.
Vilket härligt hus du flyttat till Sofie. En tiopoängare direkt sådär. Lilla jag är bara en 11-poängare.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:57Jo...trevligt hus! Men frågan är om han ens bor här..? Kanske JAG ska gå en trappa ner och fråga om lite socker eller nåt! Sen vet man ju...
Jo...trevligt hus! Men frågan är om han ens bor här..? Kanske JAG ska gå en trappa ner och fråga om lite socker eller nåt! Sen vet man ju...
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:01Kaffe, om du får oväntat besök!
Vad har du att förlora? Finns ju massa män här på singelforumet att välja och vraka på utifall din snygga kartongbärare inte finns där.Du vet aldrig förrän du kollat? Banga aldrig förrän du provat!
Det är oftare vi ångra
Kaffe, om du får oväntat besök!
Vad har du att förlora? Finns ju massa män här på singelforumet att välja och vraka på utifall din snygga kartongbärare inte finns där.
Du vet aldrig förrän du kollat? Banga aldrig förrän du provat!
Det är oftare vi ångra
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:14Men åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Sofie
Då lär du aldrig få kyssa grodan.
Men åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Sofie
Då lär du aldrig få kyssa grodan.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:17Nä...jag vet... (#)
Men slipper också bli avvisad av en groda!
Nä...jag vet... (#)
Men slipper också bli avvisad av en groda!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:23Det lär du aldrig få veta om du inget gör.
Det lär du aldrig få veta om du inget gör.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:26Bra där, Sofie, en del grodor visar sig nämligen vara paddor.
Bra där, Sofie, en del grodor visar sig nämligen vara paddor.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:27Mm, just det. Och paddor ska man passa sig för.
Mm, just det. Och paddor ska man passa sig för.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:28Det är bättre med prinsar.
Det är bättre med prinsar.