Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:34Ja! Som kan bära en tung flyttkartong...som har ett vackert leende...
Jag hade nästan glömt honom tills "snygga grannar" kom på tal!
Ja! Som kan bära en tung flyttkartong...som har ett vackert leende...
Jag hade nästan glömt honom tills "snygga grannar" kom på tal!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:35Åh, ni lever i en drömvärld flickor, prinsar på vita springare. Haha. Inte konstigt ni är singlar.
Åh, ni lever i en drömvärld flickor, prinsar på vita springare. Haha. Inte konstigt ni är singlar.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:38Men det är ju du också, spårvagnen.
Men det är ju du också, spårvagnen.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:39Haha, just det! Kasta inte sten i glashus plåtburken!
Haha, just det! Kasta inte sten i glashus plåtburken!
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 22:41Ok, vem vill vara ihop med mig då, jag är ju bara 106 år gammal, dock är jag nylackad och fin. Lär ju bli ganska platoniskt, ni vill nog inte hamna under mig.
Ok, vem vill vara ihop med mig då, jag är ju bara 106 år gammal, dock är jag nylackad och fin. Lär ju bli ganska platoniskt, ni vill nog inte hamna under mig.
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 06:58Ända fram tills förra året, då jag tog bort mitt älskade vita sto, kunde jag ju skriva:
"Sökes: Riddare i skinande rustning. Den vita springaren bidrar jag själv med!"
jämnlikt och bra, men inte ens det hjälpte. 🙁
Nåja, jag var inte alltför olycklig
Ända fram tills förra året, då jag tog bort mitt älskade vita sto, kunde jag ju skriva:
"Sökes: Riddare i skinande rustning. Den vita springaren bidrar jag själv med!"
jämnlikt och bra, men inte ens det hjälpte. 🙁
Nåja, jag var inte alltför olycklig
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 12:37Nä, vad fin!!! (H:)
Nä, vad fin!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 13:26Hon var "Den Vackraste". (L)
Hon var "Den Vackraste". (L)
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:05Den här gillade jag att äga, den hade fler hästar än vad som får plats på Olympiastadion! BILD:http://www.postimage.org/TsIsgC0.jpg
Den här gillade jag att äga, den hade fler hästar än vad som får plats på Olympiastadion! BILD:http://www.postimage.org/TsIsgC0.jpg
Quote from Funbeat user on 10 October 2009, 19:11tillåt mig le
har aldrig förstått den facinationen för bilar
de ska ju bara fungera, ta mig till stallet liksom 🙂
fast å andra sidan är det inte många som fattar det där med hästar
tillåt mig le
har aldrig förstått den facinationen för bilar
de ska ju bara fungera, ta mig till stallet liksom 🙂
fast å andra sidan är det inte många som fattar det där med hästar