Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

är faktiskt väl medveten om att det "bara" sitter i huvudet, men lite överspänd är jag just nu. får nog ordna en egen fest nästa helg så jag får nåt att organisera. nåt annat att tänka på liksom.

har väl inte riktigt lärt mig uppskatta det lilla i livet,

Lasse... 😉

BILD:www.postimage.org/TsIO2uA.jpg

Idag etc... ...bla bla bla.... ...för att min lägenhet påminner mig ganska mycket om min gamla ungkarlslya i Norrköping. Det är disk överallt i köket, det hänger kläder på tork i rummet, och utöver det blir det oseriös matlagning ikväll - jag orkar helt e

(bis)

Lite bättre bild:

BILD:www.postimage.org/TsISyQS.jpg

---> Pia om det här med årsdagar:

Jag valde att ta bort min Vita Prinsessa på Alla Hjärtans Dag. Det har aldrig varit en dag jag firat nämnvärt, jag tycker det känns som kommersiellt skräp helt enkelt, men nu vet jag att jag kommer att ha ett speciellt f

Idag känner jag mig typiskt singel för att jag verkar mer intresserad av bilar än cheyer! (H)

😀 otur Manne 😀

Idag känner ajg mig typiskt singel för jag behöver en verktygshandräckare. Har skruvat isdär det gnisslande länkaget på hojen, och på diskbänken ligger det 12 skruvar, 4 distanser, 6 lager och en tom flaska Loctite. Halva cykeln verkar vara ihopsatt med L

OCH för att jag ikväll hade utdragna världsomspännande sexdiskussioner med min tjejpolare Martina som bara är hur skööööön som helst (och väldigt upptagen) vilket resulterade att jag följde Martina till bussen och sedan gick hem och kelade med min yngsta