Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 09:00Jag känner mig singel för att ingen finns här som kan gå ut med hunden åt mig och fixa fram frukost medans jag kämpar på med hemtentan TROTS att jag är sjuk... 🙁
Jag känner mig singel för att ingen finns här som kan gå ut med hunden åt mig och fixa fram frukost medans jag kämpar på med hemtentan TROTS att jag är sjuk... 🙁
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 09:10Jessie, jag hade hjälpt dig om jag var där!
Jessie, jag hade hjälpt dig om jag var där!
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 09:47Tack Sofie! 🙂
*släpar mig ut med hunden*
Tack Sofie! 🙂
*släpar mig ut med hunden*
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 10:05Men jag lider med dig! Jag FASAR för den dag då jag själv ligger halvdöd här... Så ska man darrig försöka ta sig ner från en loftsäng med en SMAL stege... Handla... Laga mat... Nä, får väl hoppas att nån förbarmar sig över mig den dagen och kommer till un
Men jag lider med dig! Jag FASAR för den dag då jag själv ligger halvdöd här... Så ska man darrig försöka ta sig ner från en loftsäng med en SMAL stege... Handla... Laga mat... Nä, får väl hoppas att nån förbarmar sig över mig den dagen och kommer till un
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 10:06Been there, done that - NOT moving back again.
Been there, done that - NOT moving back again.
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 10:09Jahaja. Då får vi kanske skicka ner nån? 😀
Jahaja. Då får vi kanske skicka ner nån? 😀
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 10:10Ner? Har vi frivilliga norrlänningar eller (försöker att inte dregla...) jamtar som kan tänka sig åka söderut till mig?!? *skiner upp och nästan glömmer bort att jag är sjuk*
Ner? Har vi frivilliga norrlänningar eller (försöker att inte dregla...) jamtar som kan tänka sig åka söderut till mig?!? *skiner upp och nästan glömmer bort att jag är sjuk*
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 10:12Åh...norrländska är väl den mysigaste dialekten!? (H:)
Åh...norrländska är väl den mysigaste dialekten!? (H:)
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 10:14Jämtland, jämtland jamt å standut!
Finns det nåt gulligare än en jamt som sneglar under lugg på en och säger: Eg tyck som om du.... *smälter*
Jämtland, jämtland jamt å standut!
Finns det nåt gulligare än en jamt som sneglar under lugg på en och säger: Eg tyck som om du.... *smälter*
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 19:48a deeuuuu, Jessie, vi vet nock bägge tveeååå vicken dialekt som är Sverigest sexigaste
😀
http://www.youtube.com/watch?v=1ihbUqyCNNY
😀 😀 😀 😀
a deeuuuu, Jessie, vi vet nock bägge tveeååå vicken dialekt som är Sverigest sexigaste
😀
😀 😀 😀 😀