Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 16:53Känner mig singel för att...jag hade lite svårt att somna igår. Saknade nån att ligga sked med! Känna värme! Men some day....
Känner mig singel för att...jag hade lite svårt att somna igår. Saknade nån att ligga sked med! Känna värme! Men some day....
Quote from Rasmus Olsson on 13 October 2009, 17:34Jag har 21 grader hos mig nu.
Jag har 21 grader hos mig nu.
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 17:58Här är det bara 4 plusgrader. Vinner jag nu?
Här är det bara 4 plusgrader. Vinner jag nu?
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 19:30jessie, du kanske har letat masar på fel ställen??? de två garanterat snyggaste dingarna i karlstad är masar bägga två 🙂
jessie, du kanske har letat masar på fel ställen??? de två garanterat snyggaste dingarna i karlstad är masar bägga två 🙂
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 20:26Jag erkänner beredvilligt att jag inte varit i Karlstad och letat.
Jag erkänner beredvilligt att jag inte varit i Karlstad och letat.
Quote from Rasmus Olsson on 13 October 2009, 20:43Det behövs inte Jessie, jag flyttade därifrån för 18 år sen.
Det behövs inte Jessie, jag flyttade därifrån för 18 år sen.
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 20:44Sen när blev du en mas Bruse?
Sen när blev du en mas Bruse?
Quote from Rasmus Olsson on 13 October 2009, 20:45Karlstad ligger i Värmland sist jag var där i julas. Sen dess kanske de har exporterat det till Dalarna.
Karlstad ligger i Värmland sist jag var där i julas. Sen dess kanske de har exporterat det till Dalarna.
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 20:54Jo Bruse, fast enligt Niina är det tydligen i Karlstad de BÄSTA masarna finns?
Jo Bruse, fast enligt Niina är det tydligen i Karlstad de BÄSTA masarna finns?
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 20:55ne men vi har importerat dom två snyggaste masarna däremot 🙂
ne men vi har importerat dom två snyggaste masarna däremot 🙂